הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך להוריד שירים מיוטיוב בקלות?

    מערכת האתר
    | 20 בינואר 2016 |

    אנחנו כבר התרגלנו לשמוע שירים ביוטיוב בזכות המאגר העצום והחינמי שקיים שם, אך במקרים רבים אנחנו רוצים להוריד את השירים למחשב בכדי להעביר אותם לטלפון או למכשיר אחר או שפשוט נמאס לנו לצפות דרך יוטיוב ואנחנו מעדיפים שהכל יהיה מסודר לנו בתיקיות. ביוטיוב אין אפשרות להוריד את השירים ולכן אנשים נזקקים לפתרונות אחרים. המדריך הבא יסביר לכם איך להוריד שירים מיוטיוב בקלות וללא מאמץ כלל אתרים או תוספים מעולים לדפדפן כרום.

    איך להוריד שירים מיוטיוב בקלות

    איך להוריד שירים מיוטיוב למחשב?

    על מנת להוריד שירים בסיומת mp3 למחשב שלכם כל מה שאתם צריכים הוא להיכנס לעמוד סרטון היוטיוב שאתם רוצים להוריד, עמוד השיר לצורך העניין, ולהעתיק את כתובתו. לאחר מכן יש להיכנס לאתר youtube-mp3 ולהדביק שם את הקישור. תוך כמה שניות של טעינה יופיע כפתור Download ולחיצה עליו תוריד את השיר למחשב.

    אפשרות נוספת היא להשתמש באתר הזה שמאפשר הורדה של פלייליסטים שלמים. הדביקו את כתובת הפלייליסט במקום המתאים ולאחר מכן תופיע הרשימה שאתם מחפשים עם כפתורי הורדה.

    תוספים להורדת שירים מיוטיוב

    הדפדפן הפופולרי ביותר כיום בעולם הוא דפדפן Chrome. כ-68% מכלל הגולשים במחשב משתמשים בדפדפן הזה ולכן אנחנו נפרסם לכם פה תוספים שמאפשרים הורדה של שירים למחשב בקלות.

    Youtube to MP3!

    ניסינו כמה תוספים שקיימים בחנות של גוגל והבנו שהתוסף הזה הוא הטוב ביותר להורדת שירים בסיומת mp3. לאחר שתתקינו את התוסף (מהקישור למעלה) יופיע לכם אייקון של יוטיוב בשורת הכתובת בכל פעם שתבקרו בסרטון יוטיוב. לחיצה על הכפתור תוביל אתכם לעמוד אחר ולאחר כמה שניות של טעינה יופיע כפתור ההורדה. זה עד כדי כך פשוט.

    ‪Bradly's YouTube Downloader‬

    התוסף הזה הוסר מהחנות ולכן אנחנו לא יכולים לפרסם לכם אותו פה כדי לא להפר את החוקים שבגינם התוסף הוסר (חיפוש קצר בגוגל ימצא לכם את מה שאתם מחפשים*), אך מטרת התוסף הזה היא להוסיף כפתור נוסף מתחת לסרטון היוטיוב שבלחיצה עליו ניתן לבחור את הסיומת של הסרטון. אמנם הוא לא מציג אפשרות להורדת הסרטון בסיומת mp3 אך הוא מאפשר סיומת mp4 וסיומות נוספות וזה גם מועיל מאוד.