הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    שימוש במצלמה גלקסי S20 איך לצלם בצורה מקצועית עם גלקסי S20?

    מאת: סם אוונס אינסטגרם: @samevanslife הי כולם – אני רוצה להגיד תודה ענקית לכל מי שצפה בסרטון הגלקסי S20 שלי שהוצג באירוע Unpacked בסן פרנסיסקו השנה. כיוצר וידאו וסרטים מאוסטרליה,…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך להירדם בקלות?

    את השאלה 'איך להירדם בקלות' שואלים את עצמם הרבה אנשים מכל העולם בשעות הקטנות של הלילה כשהם קולטים שהשעה מאוחרת אבל הם פשוט לא מצליחים להירדם. יש להם עבודה מחר או שמא מדובר בנערים שצריכים ללכת לבית הספר אבל מה לעשות – אין שינה. לעתים השאלה הזאת לא מטרידה באופן חד פעמי אלא ממש באופן קבוע ויום-יומי ואנשים רוצים לספק לעצמם הרגלי שינה טובים יותר.

    אז איך להירדם מהר ובקלות?

    אל תצפו שתהיה פה תשובת קסם, סופרים כמה כבשים ואתם נרדמים צ'יק צ'ק. זה לא הולך ככה. אם אתם רוצים לשפר את הרגלי השינה שלכם באופן כללי, קראו את הטיפים הבאים ויישמו אותם, תוך זמן מה אתם תרגישו בשיפור.

    • הרגלים – המוח שלכם לא בדיוק ממלא את ההוראות כפי שאתם רוצים, אם תגידו לו ללכת לישון עכשיו הוא לא יעשה את זה, אבל אם תרגילו אותו שכל יום בשעה מסוימת אתם הולכים לישון, הוא יתחיל להתאים את עצמו למצב ועם הזמן אתם תרגישו אפילו עייפים יותר בשעות האלו כי מבחינתו זו השעה שקבעתם לישון.
    • עוד הרגלים – בנוסף לשעה קבועה, צרו מעין סדר פעולות אחיד לפני השינה, כמו למשל צחצוח שיניים וסידור המיטה. אם כל פעם לפני השינה תעשו את אותן פעולות המוח יסמן אותן כ'בקשות להתכונן לשינה' ומבחינתו זה הסימן בשבילו להכין אתכם לשינה.
    • הימנעות משינה במהלך היום – אנחנו יודעים שבא לכם לתפוס שנ"צ על הספה לפעמים אבל אם אתם באמת רוצים לישון כמו שצריך בלילה, תימנעו משינה מיותרת בשעות שיש לכם דברים אחרים לעשות, אחרת לא תישנו כמו שצריך בלילה.
    • הסביבה – הסביבה שלכם מאוד משפיעה על השינה. אם אתם הולכים לישון בסביבה נקיה ומסודרת הרבה יותר קל להירדם, זה מוכח מדעית. בנוסף, אם יש רעשים מיותרים כמו חריקות ואפילו כל מיני זמזומים ממוצרי חשמל, יש להם השפעה שלילית על השינה שלכם גם אם אתם לא באמת מרגישים שהם מפריעים לכם במודע.
    • זמן לספורט – אל תעשו ספורט סמוך לשעות השינה. בזמן הספורט הגוף מפריש אדרנלין ומבחינתו הוא עירני מתמיד ומוכן לעבודה. אתם לא רוצים לעשות את זה לפני שעות השינה שלכם.

    איך להירדם בקלות

    איך להירדם בקלות עכשיו?

    אם קראתם את כל מה שרשום למעלה ואתם אומרים לעצמכם 'אבל זה לא עזור לי, אני רוצה לדעת איך להירדם בקלות עכשיו', אז כתבנו גם כמה טיפים לשינה טובה ומהירה למקרים דחופים יותר. הם פחות מוכחים מאשר הטיפים שלמעלה, אבל לפעמים הם יעילים במידת הצורך.

    • חלב חם – לא רק שהוא מביא ויטמינים טובים לגוף, החמימות של החלב תשרה עליכם רוגע והשמועה על כך שחלב חם עוזר להירדם תתגלה כנכונה.
    • הפסיקו עיסוקים – אתם יושבים מול הטלוויזיה או מתעסקים בטלפון ומתפלאים שלא נרדמים? הפסיקו את כל העיסוקים האחרים ופשוט לכו לישון. העייפות יכולה לפקוד אתכם ממש מאוחר אם המוח לא יודע שאתם רוצים בה.
    • מוסיקה – אם אתם רואים שאתם לא מצליחים להירדם, אלא תנסו לעצום את העיניים יותר חזק בכח, פשוט תרפו ותעסיקו את עצמכם במשהו אחר כמו האזנה למוסיקה, אתם תירדמו מבלי לשים לב או שפתאום העייפות תפקוד אתכם ותוכלו לישון בקלות.

    אז אתם מבינים עכשיו איך להירדם בקלות?

    תגיות: ,