הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך להתכונן לצילומי הריון?

    במאמר הקודם הסברנו איך בוחרים צלמת הריון ועכשיו, אחרי שכבר בטח בחרת צלמת, אנחנו נסביר איך להתכונן לצילומי הריון. אם להגיד את האמת, תשאלי כל צלמת הריון, מי שמתכננת ללכת לצילום הריון לא צריכה להכין כלום מלבד את עצמה. לצלמת ההריון יש את כל מה שנחוץ כדי שהצילומים יצאו מושלמים, אבל אם בא לך להכין את עצמך מראש כי ככה את, זה באמת לא יזיק, ויש פה כמה טיפים שעשויים להועיל בשבילך.

    איך להתכונן לצילומי הריון
    צולם על ידי גבית ינאי – צלמת הריון

    איך להתכונן לצילומי הריון?

    אנחנו לא נדבר על איך להתכונן לצילומי הריון מבחינה נפשית ומבחינת שכנוע של הבעל לבוא ולהצטרף, אלא יותר מבחינת המצולמת הראשית, מה את צריכה להכין ואיך להכין את עצמך לכל תרחיש.

    איפור – רצוי להגיע מאופרת מראש בכדי לזרז את העניינים ולהתעסק בצילומים בלבד, אך גם אם את לא מוכנה כל כך, צלמת מנוסה תדע גם לעזור לך בזה ולדאוג שאת תיראי במיטבך בכל תמונה ותמונה. מה גם שעם התאורה של הסטודיו לפעמים האיפור בכל מקרה דורש שיפורים שיותאמו לכך.

    שיער – לא צריך לבוא עם תסרוקת מורכבת, תסרוקת פשוטה ויפה זה כל מה שצריך, ואם את מעוניינת אפשר לשנות תסרוקת בזריזות בהמשך.

    ביגוד – יש לשים לב לא ללבוש מכנסיים הדוקים מדי וגם לא ללבוש אותם או את הגרביים זמן רב לפני הצילומים כי עלולים להישאר סימנים של הבגד על הבטן או הרגליים. כמובן שאפשר לתקן דברים כאלה בפוטושופ, אבל אם אפשר שהתמונה תהיה באופן טבעי כמה שיותר מושלמת, למה לא?

    אביזרים – תופתעי לגלות שאת לא צריכה להביא את כל המלתחה מהבית יחד איתך לצילומי ההריון ושבסטודיו שאליו את הולכת יש לא מעט בגדים ואביזרים שאפשר להצטלם איתם. כמובן שאם יש משהו מיוחד שבא לך להצטלם איתו או שיש לו ערך סנטימנטלי וראוי שהוא יהיה בצילומים – מבורך.

    הכנות אישיות – מומלץ לאכול ולשתות לפני הצילומים כדי שלא תצטרכי לעשות הפסקה או שלא תרגישי תחושת רעב או צמא בזמן הצילומים. וגם אם את אוכלת, לאל אכול יותר מדי כדי שתרגישי מספיק נינוחה וקלילה להצטלם בכל מיני פוזות.

    תגיות: