הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לתחזק דק ולשמור על הניקיון שלו?

    אם יש לכם דק בבית ואתם לא יודעים איך לתחזק אותו ולשמור על כך שהוא יהיה נקי מבלי לפגוע באיכות של העץ וגם עם היעילות המירבית שאפשר לעשות אז זה המאמר בשבילכם.

    ניקיון דק

    איך לתחזק ולנקות דק?

    שלב 1: הרהיטים שעל הדק – הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לאסוף את כל הרהיטים שיש לכם על הדק ולנקות אותם. עדיף להתחיל עם החלק הזה כי כך כל הלכלוך והאבק יורד (במידה ואין לכם מקום אחר לנקות אותם) יורד על הדק ואז אפשר לנקות את הדק. זה עדיף מאשר לעשות את זה הפוך ואז אחרי שניקיתם את הדק כל האבק יורד למטה. לאחר שסיימתם לנקות אותם, הזיזו אותם מהדק כדי שתוכלו לנקות את הדק על משטח חלק בלי הפרעות.

    שלב 2: נקו באמצעות מטאטא – יש אנשים שלא חושבים על השלב הזה וישר מתחילים להביא צינור ושוטפים את הכל. זה לא טוב מהרבה סיבות וביניהן הסיבה העיקרית שהלכלוך, האבק והחול יכולים להתקשות וליצור עיסה מעצבנת שיתדבק לכם לדק ואז כל הניקיון שלכם הלך לשווא.

    שלב 3: השתמשו בכלים המתאימים והחלו בעבודה – היום מייצרים מוצרי ניקיון לכל דבר ולא סתם, יש חומרים שלא מתאימים לעצמים מסוימים ויש כאלו שעדיפים ולכן כדאי לכם למצוא חומר לניקוי דק ולא להשתמש בחומרי ניקיון שיש לכם בבית. אפשר למצוא את החומרים המתאימים בחנות למוצרי ניקיון \ חנות שיפוצים או חנויות אחרות בסגנון. בדרך כלל על המוצר עצמו יהיו הוראות איך להשתמש במוצר כנדרש וכדאי לפעול בהתאם.

    שלב 4: תנו לזה להתייבש – לאחר שביצעתם את הניקיון על פי ההוראות שעל הבקבוק (בדרך כלל מדובר בשילוב של החומר עם מים בכמות המתאימה או באמצעות ריסוס) תנו לדק להתייבש. בניגוד לניקיון בתוך הבית הדק דורש זמן רב יותר להתייבש בשביל שהתחזוק שלו יהיה יעיל ולכן מומלץ להמתין אפילו יומיים לפני שמחזירים את הכל.

    לקריאה באופן כללי על בניית דקים.

    תגיות: