הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך משיגים לקוחות חדשים בזמן קצר?

    ככל שמדברים על תחום העסקים, זו שאלת השאלות. דברים לעתים נראים קל על הנייר. אנשים רבים מאמינים במוצר או בשירות שלהם וחושבים שהם יפתחו עסק ותוך זמן קצר הם יהיו מוצפים בפניות מכיוון שהם הכי משתלמים בשוק. אבל האמת היא שגם אם אתם ממש ממש טובים, זה לא הולך להיות קל במיוחד ובטח לא בהתחלה. בעלי עסקים צריכים לדעת איך הם יכולים להשיג לקוחות חדשים בזמן קצר כדי שיוכלו להתחיל להרוויח מהרעיון הכל כך טוב שלהם.

    אז הנה לפניכם כמה טיפים שיעזרו לכם להשיג לקוחות חדשים בזמן קצר.

    היה נועז ותיזום – הלקוחות לא יבואו מעצמם, לפחות לא בהתחלה. דרך מאוד פופולרית לצבור לקוחות חדשים זה להציג את עצמך ללקוחות הפוטנציאלים שלך. אם הלקוחות הפוטנציאלים שלך הם עסקים זה יהיה הרבה יותר פשוט כי אתה יודע לצמצם את קהל הידע שלך. הכן רשימה של עסקים שאליהם אתה יכול לפנות והתקשר אליהם או במקרים מסוימים (תלוי בסוג העסק) כדאי לך פשוט לבקר במקום עם קטלוג או עלון מידע של השירותים והמוצרים שלך.

    פנה לקהל בפייסבוק – לא משנה באיזה תחום העסק שלך, סביר להניח שיש קבוצות פייסבוק שעוסקות בנושא הזה. אם העסק שלך מכיל יתרונות רבים על פני מתחרים, הצג את היתרונות האלו לחברי הפייסבוק ועורר עניין בקרב חברי הקבוצות. הצע מבצעים, תחרויות ושלל דברים נוספים שיכולים לפתות גולשים להשתמש בשירות או במוצר שלך.

    פרסום בגוגל – הפרסום בגוגל הוא הדרך המהירה ביותר לקבל לקוחות. בניגוד לדרכים הקודמות שאותן פירטנו, סיכויי ההצלחה שלכם לקבל מפרסום בגוגל לקוחות גבוהים מאוד ויש לגוגל נוסחה מעולה שמועילה לעסקים למצוא את קהל היעד שלהם שמחפש בדיוק את השירות שלכם. פרסום בגוגל מומלץ מאוד להשגת לקוחות חדשים בזמן קצר מכיוון שבתוך יום-יומיים ניתן להתחיל קמפיין פרסום ולהתחיל לקבל לקוחות. בתקציבים של 1000-1500 שקלים תוכלו לקבל עשרות לקוחות בחודש. לקוחות אלו יניבו לכם רווחים רבים ויעזרו לכם לכסות את הוצאות הפרסום כדי שתוכלו להשקיע בחודש הבא אפילו יותר. תוכלו להתייעץ בשירותים של חברת Advance לניהול קמפיין פרסום בגוגל.