הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך אדע שקמין עץ מתאים לסלון שלי?

    עיצובי הפנים של בתים רבים בישראל הולכים ונראים דומים לבתים שאנחנו מכירים ממקומות אחרים בעולם. הפנטזיה הישראלית בדרך כלל שואפת לכיוון האירופי, אולי כדי לדמות שלווה במקום כל כך חם ולא רגוע. עם זאת, יש בהם אלמנטים שמאוד מתאימים לישראל כחברה משפחתית שגם אוהבת לארח ולהזמין אנשים ולבלות שעות רבות בבית אחרי העבודה. בדיוק בלל זה תנורי חימום בצורת קמין בכלל ובצורת קמין עץ בפרט נראים כמו בחירה נכונה ונאה לבית ישראלי, אפילו אם הוא נמצא בלב סביבה אורבנית. אולי אפילו על אחת כמה וכמה, משום שאז הוא נותן תחושה כפרית נעימה וחמימה באמצע העיר המנוכרת.

    קמין עץ לכל בית

    קמין אמנם אינו מתאים לכל בית בגלל המבנה שלו שמחייב שטח ומקום להתקין אותו, אבל עדיין ברוב המקרים שבהם הוא מתאים תצטרכו להתאים גם את שיטת ההזנה שלו. יש קמינים שונים שמתאימים למקומות מודרניים משום שהם יכולים לקבל הזנה של נפט או סולר או גז בקלות, וכדי לדעת אם קמין בכלל והתקנת קמין עץ בפרט מתאימים לכם כדאי לשאול יועץ מומחה בנושא. ככלל, קמין עץ יתאים לכל מי שאפשר לבנות צינור אוורור בצורת ארובה מהקמין, משום שעץ ותוצריו שנשרפים באש פולטים גזים רעילים שיש לאוורר ולהוליך החוצה מהבית. כל מקום שאינו יכול לאפשר זאת הוא פסול מעיקרו.

    אוורור והזנה של עץ

    בדרך כלל קמין עץ מותקן במקומות שבהם יש שטח שמחייב חימום מהיר ובמינימום זמן ועלות. עץ בוער מהר ומחמם כמעט מיד, ויש לו גם את האפקט המקסים של תנור חימום נוסטלגי שיושבים סביבו ונהנים לארח לידו. משום כך, מלבד מבנה הבית שמאפשר התקנת קמין כזה במקום מרכזי שיחמם את כל שטח הבית ויאפשר אוורור נאות ובטיחותי, שאלו את עצמכם גם עד כמה אורח החיים שלכם מתאים להתקנת קמין כזה לחורף. דרוש מקום שלא יהיה קרוב מדי למקום הישיבה כדי שילדים גם לא ישחקו ליד הקמין וייכוו בטעות. זה יכול לשמש גם כתנור לבישול ולכן אם יש לכם מטבח שיכול לאפשר זאת זה יהיה נהדר ורומנטי מאוד.

    מקום למאגר אספקת העצים

    עצים שמשמשים חומר בעירה להזנת קמין עץ מחייבים מקום אחסון. בחו"ל יש מקום מספיק כזה משום ששטחי הבתים שם גדולים בדרך כלל. אולם בארץ השטחים הם מצומצמים בדרך כלל. כלומר, כדי ליהנות מקמים העץ יש לדאוג לשטח אחסון שבו גם תחזוקה נאותה.