הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך אפשר להוריד משחקים חינם לאנדרואיד

    מהרגע בו יצאה מערכת ההפעלה "אנדרואיד" לשווקים כולם רצו לדעת איך אפשר להוריד משחקים חינם לאנדרואיד. למען האמת, לא צריך לעבוד יותר מדי קשה בשביל לעשות את זה ואנחנו נסביר לכם על הדרכים הפשוטות והטובות ביותר לעשות את זה.

    איך אפשר להוריד משחקים חינם לאנדרואיד?

    בעיקרון, הדרכים מתחלקות ל-2, הדרך החוקית והדרך הלא חוקית. אנחנו ממליצים על הדרך החוקית כי הדרך הלא חוקית עלולה רק לגרום לכם לבעיות ולכן נתמקד בה.

    איך אפשר להוריד משחקים חינם לאנדרואיד
    טלפון LG מבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד

    החנות של גוגל

    הדרך הטובה ביותר, הבטוחה ביותר והנוחה ביותר להוריד משחקים חינם לאנדרואיד היא בעזרת כניסה למרקט של האנדרואיד שנקרא "Google Play". בכל טלפון יש אפליקציה שבאה מובנת שנראית כמו סל קניות עם סימן Play עליו, אפשר להריץ בו חיפוש ולנווט בין שלל קטגוריות ובכך למצוא מגוון משחקים מעולים שניתנים להורדה בקלות בלחיצת כפתור.

    אם לא נוח לכם להתחיל לנווט בחנות דרך הטלפון שלכם אתם יכולים לעשות את אותו דבר באמצעות כניסה לחנות של גוגל דרך האינטרנט בקישור הזה, התחברו עם המשתמש Gmail שלכם שבו אתם מחוברים לטלפון ואז תוכלו להתקין את המשחקים דרך האתר ישירות לטלפון. כמובן שבשתי הדרכים צריך לבחור ולהוריד רק את האפליקציות שרשום עליהם במפורש "חינם".

    אתרי אינטרנט פיראטים

    ברחבי האינטרנט יש שלל אתרי אינטרנט פיראטים, אחד המוכרים והפופולרים ביותר בהם הוא אתר Pandaapp שמאפשר הורדה של קבצי Apk גם לקבצים שעולים כסף בחנות המקורית של גוגל. אפשר להוריד את הקבצים ישירות לטלפון ולהתקין אותם או להוריד אותם דרך המחשב ולהעביר אותם לטלפון באמצעות כבל ואז להיכנס אליו דרך הסייר בטלפון ולהתקין אותם ידנית, זה לא כל כך מסובך אך אנחנו לא ממליצים על הדרך הזו ומציעים להישאר בדרכים החוקיות.

    אתר האינטנרט מובוקס

    החיסרון ב-2 הדרכים הקודמות הוא שככל שתתקינו יותר משחקים בטלפון שלכם אתם רק מעמיסים עליו, מפחיתים מהמקום הפנוי שיש לכם בו ואפילו שוחקים וממלאים את הטלפון בזבל שמצטבר לאורך זמן לא משנה אם אתם מוחקים את המשחקים לאחר מכן. לכן אנחנו ממליצים על השיטה השלישית והיא אתר מובוקס – באתר אפשר לשחק בכל המשחקים שמופיעים בו מבלי להוריד אותם לטלפון. פשוט בוחרים את המשחק מהקטגוריות ומשחקים בו בלחיצת כפתור אחת, אפשר גם להוסיף את האתר כסימניה לדף הבית ואז אפשר להיכנס אליו ממש כמו אפליקציה אחת שכוללת הרבה משחקים.

    אם לא מתחשק לכם לשחק אונליין, אז לפחות עכשיו אתם יודעים איך אפשר להוריד משחקים חינם לאנדרואיד בלי בעיות. שיהיה בהצלחה.