הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך בוחרים אתר רספונסיבי או מותאם

    מערכת האתר
    | 5 באפריל 2016 |

    בשנת 2016 אחד הדברים החשובים ביותר שצריך שיהיו לאתר אינטרנט הוא שהוא היה רספונסיבי. רספונסיבי הכוונה שהאתר יתאים את עצמו לרזולוציה, לדפדפן ולפלטפורמה שדרכה הוא מוצג. זאת אומרת שאם גולשים באתר דרך הסלולרי הוא יוצג היטב, בכתב ברור ונוח כדי שיהיה אפשר לגלוש בו בקלות כמו במחשב. אנשים שואלים, איך בונים אתר רספונסיבי ואנחנו נענה פה.

    אתר רספונסיבי

    מה זה אתר מותאם?

    השאלה שצריכה להישאל קודם כל היא האם לבנות אתר רספונסיבי או מלכתחילה לבנות אתר מותאם. אתר מותאם זהו אתר שנבנה בכתובת אחרת שאליו מופנים כל הגולשים שנכנסים מהסלולרי. האתר בנוי בצורה אחרת כך שהוא יכיל רק מה שאנשים שגולשים מהסלולרי צריכים. הוא שימושי בעיקר לאתרים בהם יש הרבה תוכן והרבה מידע שלא בהכרח נחוץ למי שגולש מהסלולרי ולכן במידה ויש לכם אתר כזה, הוא הבחירה העדיפה. באתר מותאם ניתן להכיל תוכן אחר שלא מופיע לאלו שבמחשב כדי להתאים את עצמכם לקהל היעד.

    ומה זה אתר רספונסיבי?

    אתר רספונסיבי הוא אתר גמיש שניתן לגלוש בו גם מהמחשב, גם מהסלולרי וגם מהטאבלטים. בשימוש נכון של שפות התכנות ניתן ליצור אלמנטים שיתרחבו בהתאם לרוחב, יתקצרו, ישנו צורתם, ישנו מיקומים וכו' כך שהם ייראו טוב בכל מקום ובכל פלטפורמה. זוהי השיטה העדיפה במידה ואתם צריכים להשאיר את כל או רוב התוכן שבאתר שלכם. לעתים זוהי שיטה קלה מאוד במידה ובונים מלכתחילה את האתר בצורה נכונה. היום כל אתר אינטרנט שנבנה כבר צריך להיות מוכן להיות רספונסיבי, יש חברות שלוקחות על זה תוספת מחיר ויש חברות שנותנות את האופציה הזאת כחינם.

    מה עם וורדפרס?

    אם יש לכם אתר וורדפרס אתם יכולים לחסוך לעצמכם זמן וכסף ולהשתמש בפלאגין כגון פלאגין Wptouch שמייצר עבורכם תבנית לשימוש בסלולרי. הפלאגין טוב מאוד, תומך בעברית והוא עושה עבודה לא רעה בכלל. והוא כמובן חינמי, מהיר וקל לשימוש.