הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך בוחרים חברת קידום אתרים לעסקים קטנים?

    ניר מרקו
    | 1 באוקטובר 2017 |

    קידום אתרים לעסקים הוא תחום חדש יחסית אשר עוסק בפרסום / קידום האתר שלכם כך שיופיע במיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש המתקבלות במנועי חיפוש כמו גוגל, יאהו, בינג וכו'. למעשה המטרה העליונה של מקדם האתרים היא כמובן היא ליצור כמה שיותר תנועה של גולשים / לקוחות פוטנציאלים אל האתר שלכם וכך להפוך אתכם למובילים בתחום העיסוק שלכם באינטרנט!

    חושבים על קידום אתרים? כדאי להתחיל מהר ככל האפשר.
    בשל כמות התוצאות שמנועי חיפוש יכולים להציג והרצון שלהם להציג את התוצאות הרלוונטיות ביותר לחיפוש שהקליד הגולש נוצר מצב בו כמות החשיפה – ובשל כך הביקורים של גולשים באינטרנט – מתחלקת בין אתרים / בתי עסק המובילים בכמות הפעמים שהם מופיעים בתוצאות החיפוש ונהנים מכמות אדירה, לא פרופורציונלית של מבקרים וכך גם של לקוחות חדשים.

    מציע שירות מעולה?
    הדרך היחידה להופיע בין האתרים המובילים היא לפרסם אונליין. בדיוק כמו שכולנו יודעים שכדי למכור רכב צריך לפרסם מודעה כך גם פועל פרסום אתר באינטרנט. קידום אתרים הוא הפעולה של פרסום האתר וכיוצא מכך השירות / מוצר שלכם ברשת האינטרנט.

    קידום אתרים לעסקים קטנים עושים רק עם המומחים
    קידום אתרים בכלל ובמיוחד לעסקים קטנים דורש מגע מקצועי. קידום אתרים לעסקים רבים במשק הישראלי והעולמי מציעים שירותים מקצועיים עם תוצאות מהירות ומדודות. בין אם אתם זקוקים לשירותי קידום אתרי הובלות, שיפוצים ושאר בעלי מקצוע. קידום אתרי תרגומים, עורכי דין, לימודים או שאר מקצועות. תשתדלו לבחור חברה במספקת את כל השירותים יחד, החל מבניה ועד קידום.

    למה כדאי לכם לבחור בחברה שעוזרת לעסקים קטנים?

    בדרך כלל משרדי פרסום מספקים חבילות משתלמות עבור עסקים קטנים, מכיוון שמודעים לכך שהתקציב שלהם לא גדול במיוחד. החבילות בדרך כלל כוללות: קידום אתרים חכם ומקצועי המשלב קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש, פרסום בגוגל, רשתות חברתיות, בלוגים, פורומים ופורטלים בתחום העיסוק שלכם לצד מיתוג האתר שלכם כמוביל בתחומו על ידי בניית קישורים מאתרים רלוונטיים.

    תשתדלו לבחור ולדרוש אתר בנוי בוורדפרס

    יתרונות:
    מערכת ניהול תוכן קלה ונוחה לשימוש
    מגוון פלאגאינים שפותרים כל צורך
    קל להוסיף דפים חדשים ומאמרים
    קל להוסיף קטגוריות ותפריטים
    קל להוסיף טפסים חדשים או לשנות קיימים
    קל להעביר את האתר אחסון בעתיד
    קל להחליף עיצוב בעתיד
    מערכת שמתעדכנת בחינם!

    בניית אתרים מבוססי וורדפרס

    זה עשוי להראות כאילו אני משוחד כיוון שכתבתי שאין לוורדפרס חסרונות. אני בטוח שאמצא איזה שהוא חיסרון אם ממש אחפש אבל וורדפרס היא מערכת נוחה במיוחד. אתר מבוסס וורדפרס מעולה לבעלים של האתר והוא נותן לו חופש מלא בניהול האתר שלו לאחר הדרכה קצרה (מאוד). המערכת עצמה ידידותית במיוחד למנועי חיפוש ומודיעה למנועי חיפוש על כל דף חדש בצורה אוטומטית.

    בנוסף מגיעה מערכת וורדפרס עם פיד RSS מובנה כך שקל לייחצן את האתר ולקשר אותו אל אתרים אחרים ורשתות חברתיות כמו טוויטר, פייסבוק ולינקדין בצורה קלה במיוחד וכך להנות מאקסטרא חשיפה באינטרנט שכולה אוטומטית. מערכת ניהול התוכן של וורדפרס דומה מאוד בדף בניית תוכן לממשק העריכה של וורד (Word) מבית אופיס כלומר אפשרויות עריכת הטקסט והאפשרות להוסיף תמונות וסרטונים אל דפים באתר שלכם הפכו לקלים שזה לא יאמן.

    בהצלחה!