הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך בוחרים טיסות לאומן

    ניר מרקו
    | 21 במרץ 2019 |

    אומן היא יעד מבוקש עבור תיירים ישראלים, בייחוד בתקופת ראש השנה ושאר חגי תשרי. ישראלים מרוב שכבות האוכלוסייה נוהרים לקברו של רבי נחמן לשהות בצל קדושתו ולזכות בברכה והתעלות. בין המבקרים באומן ניתן למצוא את רוב גווני האוכלוסייה הישראלית, ביניהם חרדים, דתיים, שומרי מסורת וחילונים. היצע הטיסות לאומן הוא גדול, וטווח המחירים והשירותים המוענקים על ידי חברות הטיסה השונות רחב – כיצד אם כן, תבחרו את הטיסה המתאימה לכם ביותר – יצאנו לברר.

    רכישה עצמאית או פנייה לסוכנות

    אתם יכולים לרכוש את כרטיסי הטיסה בעצמכם, באמצעות מספר אתרי הזמנות כרטיסי טיסה הכוללים השוואות מחירים בין חברות הטיסה השונות. היתרון ברכישה עצמאית הוא שאתם בוחרים את החברה על פי שיקוליכם מתוך כל ההיצע הקיים, ואינכם מוגבלים לחברות איתם עובדת סוכנות הנסיעות, כמו כן אתם יכולים לאתר דילים ומבצעים מיוחדים שלא יוצעו לכם דרך הסוכנות. החיסרון הוא, שברכישה עצמאית יהיה עליכם לבדוק ככל פרט בשבע עיניים, להצליב מידע, ולדאוג לסידורי לינה והסעה ביעדכם בכוחות עצמכם. מי שמעוניין לחסוך כמה שניתן, רוצה לעצב את הנופש לגמרי בעצמו ואינו חושש מבירוקרטיה ייהנה לרכוש את כרטיסי הטיסה שלו בעצמו, מי שמעדיף שיטפלו לו בכל העניינים, ורוצה ללכת על בטוח כדאי שיפנה לסוכנות נסיעות.

     

    השוואות מחירים ותנאים

    מחירי טיסות לאומן נקבעים על ידי חברות הטיסה והם משתנים בהתאם למועד הטיסה, לכמות המושבים, לסוג המושב שבחרתם, ועוד. בכדי לאתר כרטיסי טיסה במחיר אטרקטיבי, השוו מחירים בין החברות השונות. כשאתם משווים את המחירים, כללו בהשוואה את כל הפרטים והחיובים האפשריים: האם מיסי מעבר ומיסי נמל כלולים במחיר? האם הכרטיס גמיש, ובמידה וישתנו תוכניותיכם תוכלו לשנות או לבטל את הטיסה? האם במקרה כזה יושב לכם כספכם?האם מוגשות ארוחות כשרות במהלך הטיסה, וכן הלאה.

    דרכים להוזלת מחיר כרטיסי הטיסה:

    אם תקציבכם מוגבל, ואתם מעוניינים לעשות כל שניתן בכדי להוזיל עלויות, קיימות מספר דרכים להוזלת כרטיסי הטיסה שלכם:

    • הזמינו את הכרטיסים כמה שיותר מוקדם – ניתן לרכוש כרטיסי טיסה מספר חודשים מראש. ככל שתקדימו לרכוש את  הכרטיס – כך יוזל מחירו.
    • לואו קוסט – טיסות לואו קוסט מציעות כרטיסים זולים במיוחד – יחד עם זאת,זכרו כי מחיר הכרטיס אינו כולל אפילו מושב שמור, וכי תידרשו לשלם עבור כל תוספת.
    • מחוץ לעונה – מחירי הכרטיסים בעונת השיא של תיירות לאומן – חגי תשרי, הם גבוהים מאוד. יחד עם זאת, מחירם של כרטיסי טיסה ליעדים אחרים באוקראינה נשארים כשהיו גם בתקופת החגים.  ניתן לרכוש כרטיסי טיסה ליעד מרוחק יותר, ולהגיע לאומן בתחבורה ציבורית.

    חשוב לשים לב:

    • בהשוואת מחירי טיסות קחו בחשבון מיסי נמל, תחבורה למלון וכן כל תשלום ושירות נוספים.
    • ברכישת כרטיסי לואו קוסט קחו בחשבון שמדובר בטיסה לא מפנקת, בה תידרשו להילחם על מקומכם (אלא אם כן שילמתם תוספת למקומות שמורים), ושאם תרצו כיבוד או כל שירות נוסף תצטרכו לשלם תוספת מחיר .