הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך בוחרים מתנה מקורית ליולדת? הנה רעיון!

    חברה או בת משפחה ילדה ואתם מחפשים לקנות לה מתנה? סביר להניח שלא תרצו להסתפק במתנה רגילה, כזו שקונים בימי הולדת או באירועים אחרים וגם לא כזו שאתם יכולים להיות בטוחים שאחרים כבר קנו או מתכננים לקנות לה. הרי במקרה הראשון, מדובר בלידה שהוא אירוע גדול ומשמעותי, ומתנות כמו ביום הולדת אפשר לקנות תמיד ובמקרה השני, לא תרצו לקנות שוב מאותו דבר.

    אתם גם לא תרצו לקנות לה מתנה שלא יהיה לה שימוש, מתנה כזו שקונים רק בשביל לצאת ידי חובה או כזו שנהוג להביא עם פתק להחלפה כי ברור שהיא תרצה להחליף אותה, בסופו של דבר.

    אז איזו מתנה כן תרצו לקנות לה? ברור שתרצו לקנות לה מתנה מקורית ליולדת עייפה, מתנה שאיש לא חשב עליה!! זה יגרום לה להעריך אתכם יותר, זה יגרום למתנה שלכם לנצנץ מעל שאר המתנות שהיא קיבלה. זו לא חייבת להיות מתנה יקרת ערך וגם לא מתנה שצריך ללכת ולחפש אחריה הרבה, לפעמים המתנות הכי מקוריות נמצאות מתחת לעין. מה שהופך אותה למקורית ומיוחדת, היא עצם העובדה שאיש לא חשב עליה ולעיתים גם אפשר להמציא לה שימושים נוספים מהשימוש המקורי שלה.

    כאמור, אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של מתנות מיוחדות, מתנות אשר נשים שזה עתה ילדו לא בהכרח מכירות ולא תמיד אחרים שמעו עליהן. זה דורש מכם יצירתיות, יכולת חזון ואפילו תזמון, כך תוכלו לרכוש עבורה מתנה מיוחדת ומרשימה. מתנה שהיא תוכל לעשות בה שימוש רחב, מתנה שתשמש אותן או את התינוק בשלבים שונים, ובצורה אופטימאלית.

    Swaddle - שמיכת עיטוף לתינוקות - מתנה מושלמת ליולדת!
    noblegerad / Pixabay

    שמיכת עיטוף – התחליף לשמיכות רגילות

    דוגמא טובה למתנה מקורית שכל אימא תשמח לקבל, הן עבורה והן עבור הילד שלה, זו שמיכת עיטוף. מדובר על מתנה שנשמעת אולי פשוטה, אך ממש לא. זו מתנה שמאפשרת לאימא לעטוף את התינוק שלה, להגן עליו ולקרב אותו קרוב אליה.

    מתנה שכזו גם עוזרת לתינוק להתמודד עם מצבים שונים, בין אם מדובר ברפלקסים מסוימים, כמו מניעת התעוררות מרפלקס מורו, טיפול בגזים אצל תינוקות שסובלים מאוד מהתפתלויות וכן מניעת מצבים מסויימים שיכולים להוביל לכדי סכנות בריאותיות אפילו עד למוות כמו מוות בעריסה, ועוד.

    הרעיון שעומד בבסיס שמיכת עיטוף לתינוקות הוא לאפשר לתינוק להיות קרוב אל אימו מחד, להרגיש מוגן ובטוח במצבים שונים מאידך. בעזרת השמיכה יכולה האם להרדים את הילד, מבלי שתצטרך להשאיר אותו בלול או על מזרון ולהיות קרוב עליו. היא יכולה לעטוף אותו ולהצמיד את התינוק קרוב אליה, ולאחר מכן לעשות כל מה שהיא רוצה.

    לפני סיום חשוב להבהיר, שמיכת עיטוף לתינוקות יכולה להגיע בצבעים ובדגמים שונים, היא מגיעה בהתאמה למשקל ולמבנה הגוף של התינוק על פי גילו ועוד. כלומר יש לבחון את המאפיינים השונים של התינוק לפני שאתם מחליטים לרכוש לאימא שמיכת עיטוף מתאימה.