הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך בוחרים נוטריון בירושלים

    מערכת האתר
    | 27 בפברואר 2017 |

    נוטריון הוא עורך דין שעבד וצבר ניסיון וותק במשך לפחות עשר שנים כעורך דין והוא הוסמך לשמש כנוטריון. מה הם תפקידיו של הנוטריון בשונה מעורך הדין? הנוטריון יכול ורשאי לאשר אותנטיות של מסמכים משפטיים מכל הסוגים, בכל תחום בו נדרש אישור או חתימה של נוטריון.

    סביר להניח שכל אחד מתושבי ירושלים נזקק בעבר או יזדקק בעתיד לשירותיו של נוטריון בירושלים. לפעמים זה רק כדי לאמת חתימה שאתם חתמתם על מסמך כלשהו ולפעמים מדובר בחתימה על העובדה שאתם זה אכן אתם… ואינכם מתחזים למישהו שאינכם.

    על מה חותם הנוטריון?

    דוגמאות לחתימות אותם יהיה עליכם לבקש מהנוטריון:

    כאשר אתם רוצים לפנות להמשך לימודים במדינה אחרת לאחר שכבר יש לכם תואר ראשון, יכולה האוניברסיטה שבחוץ לארץ לדרוש את החתימה של הנוטריון שתעיד שאכן אתם בעלי תואר ראשון. או לדוגמא אם אתם רשומים בצוואה כלשהי שהנפטר מצווה עבורכם חלק מרכושו, בדרך כלל תידרשו להציג בבית המשפט חתימה של נוטריון על מנת לאמת את הזהות שלכם. קיימים מקרים נוספים אשר בהם נדרשת החתימה של הנוטריון. מובן מכך, כי התפקיד של הנוטריון הינו תפקיד חשוב מאוד הדורש אמינות גבוהה מאוד כי לעיתים אין תחליף ואין כל דרך לברר את הנתונים עליהם מעיד הנוטריון והחותמת שלו, היא זו שעליה סומכים.

    מתי תזדקקו לשירות של נוטריון בירושלים?

    • הסכמי מקרקעין נערכים בדרך כלל באמצעות עורך דין מקרקעין. אך לעיתים בטרם מתבצעת המכירה או הרכישה בפועל, נדרשת חתימה מטעם נוטריון שיאשר את כל הפרטים שקשורים בהליך. כאשר נערכים הסכמים שונים בין שני צדדים ואחד מהצדדים או אפילו שניהם הם רק מיופי כוח מצד הצדדים, או אז נדרשת החתימה שתאשר כי מדובר אכן במייצגים חוקיים והמייצגים הם מי שהם מעידים על עצמם.
    • כאשר לקוח מציג מסמכים שונים על הנוטריון לאמת בחתימת ידו שהוא מאשר כי מדובר אכן במסמכים מקוריים.
    • כאשר אין ללקוח את המסמכים המקוריים והוא מציג במקומם העתקים, או אז יהיה עליו להציג בפני הנוטריון מסמכים או עדויות שיאשרו את המהימנות של המסמכים הללו.