הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך בוחרים עורך דין בפתח תקווה?

    מערכת האתר
    | 27 בפברואר 2017 |

    בדרך כלל במרביתם של ההליכים הפליליים שמתנהלים נגד חשודים או נאשמים, קיימת חובה למנות עורך דין לחשוד או לנאשם. אין לדון בעניין בטרם נעשה הדבר. אך הבעיה היא, שפעמים רבות, האדם שעומד בפני כתב האישום או החשדות שמובילים למעצרו אינו מסוגל לשלם את העלויות הכרוכות בהגנה המשפטית.

    מסיבה זו קיים במדינת ישראל גוף ממשלתי אשר פועל במסגרת משרד המשפטים והוא מכונה הסנגוריה הציבורית והוא פועל מכוחו של אותו חוק. התפקיד שלו הוא לספק את ההגנה המשפטית לכל אורך התהליך הפלילי המנוהל נגד החשוד או הנאשם. בפועל אנחנו רואים פעמים רבות משפטים פליליים שמתנהלים כאשר הנאשמים אינם זוכים כלל לייצוג. הדבר תלוי בנהלים הקובעים מתי יוכל הנאשם ליהנות מייצוג ומתי לא.

    ההבדל בין הליכים לפליליים לבין אזרחיים

    הייצוג על ידי הסנגוריה קיים רק בהליכים פליליים כל שהם וכאשר מדובר בנושאים אזרחיים, או אז יכול החשוד או הנאשם להיעזר בלשכה לסיוע משפטי. ההבדל הוא שהסנגוריה הציבורית תינתן בדרך כלל חינם ללא כל תשלום אך במסגרת הסמכויות של שר המשפטים נקבעות אגרות אותן אפשר להטיל על אלו שזכו לייצוג מטעם הסנגוריה.

    איך מגישים את הבקשה?

    כאשר אדם מואשם בעבירה פלילית כל שהיא, הוא יכול לפנות בבקשה לקבל הגנה ציבורית. הבעיה עם זה היא שכמו בכל דבר ציבורי, כאן עלולה להיווצר סחבת רצינית כאשר אורך זמן עד אשר הבקשה מאושרת או מסורבת. ואחר כך עד שהנאשם מקבל את ההגנה המתאימה עלול גם לעבור זמן רב.

    לכן, אם אתם מתגוררים באזור פתח תקווה נמליץ לכם לחפש בעצמכם עורך דין מטעמכם כזה שייצג אתכם נאמנה ויעשה את העבודה שלו באופן הכי מקצועי והכי מתאים עבורכם.

    עורך דין בפתח תקווה יש לבחור בהתאם לתחום ההתמחות שלו על מנת שאכן ידע לייצג אותנו כפי שבאמת ראוי ורצוי מבחינתנו. כדאי לבדוק מי הוא אותו עורך דין גם מבחינה אנושית וגם מבחינת התואר, הרישיונות אשר מכוחם הוא פועל וכו' .

    יש אפשרות להתחקות אחר עורכי הדין השונים באתרי האינטרנט המציגים את אינדקס עורכי הדין.