הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך בוחרים ריהוט עבור חלל מגורים קטן?

    ניר מרקו
    | 27 באוגוסט 2020 |

    עומדים לעבור לדירה קטנה? קבלו את 4 הטיפים המנצחים לבחירת ריהוט לחללים קטנים

    למגורים בדירה קטנה יש יתרונות רבים – פחות שטח לנקות, פחות תחזוקה, וגם לא תצטרכו לשלם על שטח ללא שימוש.
    יחד עם זאת, החיסרון במגורים כאלו הוא בחירת הרהיטים – חשוב להשאיר מספיק ריהוט לאירוח ונוחות, ומצד שני, חשוב לבחור ולסדר את הריהוט כך שהחלל לא ייראה עמוס או צפוף מדי. כך תוכלו איך לבחור את הריהוט המתאים ביותר לחלל קטן:

    בחירת ריהוט ניתן לשינוי

    ריהוט ניתן לשינוי הוא למעשה ריהוט שיכול לתפקד כשני פריטים בו זמנית.
    אחת הדוגמאות היותר פופולאריות היא ספה נפתחת או פוטון – במהלך היום היא תשמש כספה, ובלילה ניתן לפתוח אתה למיטה, ודוגמאות נוספות לריהוט חסכוני במקום – כסאות אשר הופכים מחד מושביים לדו מושביים, ושולחן שמתקפל אל הקיר כשהוא לא בשימוש.

    בחירת ריהוט חסכוני ויצירתי

    יחידת מדפים תעניק לכם מקום רב לאחסון כך שתוכלו להימנע מהנחת דברים על הרצפה, ולהגדיל את שטח הרצפה העומד.
    תוכלו גם להשתמש בפריטים כגון מתקן לנעליים אשר יאפשר לאחסן את כל הנעליים במקום אחד נוח ונגיש, ויחידות מדפים בודדות מעל לשולחן האוכל או שולן העבודה יסייעו אף הם באחסון פריטים.

    ספה נפתחת

    בחירת ריהוט מודרני, ושימוש בצבעים בהירים

    ריהוט בסגנון מודרני לרוב יהיה מעט קטן יותר מאשר פריטים דומים במראה הקלאסי.
    למשל – ספות קטיפה גדולות וכסאות מוגזמים הם לרוב פריטים די נדירים בעיצובים המודרניים, לעומת העיצוב הקלאסי והמיושן יותר אשר מציע פריטים גדולים ומרשימים יותר, שגם תופסים מקום רב יותר.
    בנוסף, הקפידו לבחור ריהוט בצבעים כמה שיותר בהירים – ככל שהגוון יהיה בהיר יותר, כך חלל הבית ירגיש גדול יותר, וזו תהיה הדרך הקלה והטובה ביותר להפוך את כל שטח הדירה כולל החדרים למזמין יותר ובעל מראה פתוח יותר, ובלי צורך להשקיע מחשבה רבה מדי בארגון וסידור של הריהוט. במידה וכבר יש ברשותכם רהיטים כהים – תמיד תוכלו "לשבור" את האפקט שלהם באמצעות פריטים בהירים כמו למשל שטיח בהיר או זוג וילונות, שיגרמו למראה מרווח יותר.

    שימוש במכשירים קטנים

    טיפ קטן נוסך שאומנם לא קשור לריהוט, אבל יכול גם ככן לסייע בחיסכון במקום של חלל קטן הוא נושא בחירת המכשירים בבית – מכשירים קומפקטיים מתפקדים בדיוק כמו המכשירים המקבילים בגודל המלא, רק שהם קטנים יותר ותופסים פחות מקום.
    אם אתם מחפשים למשל מקרר או מדיח כלים, השוק מציע לרשותכם מגוון מקררים ומדיחים קטנים וחסכוניים במקום ובמיוחד אם המטבח שלכם קטן, ובאופן כללי – זה לא יותר מדי קשה לחסוך מקום במטבח קטן, הכל עניין של בחירה נכונה של מכשירי החשמל.