הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך בוחרים שף פרטי?

    הגעתם לסיטואציה משמחת שבה אתם רוצים להזמין שף פרטי אבל אתם לא ידועים איך? ובכן, אנחנו נעזור לכם להבין איך בוחרים שף פרטי שיתאים לרצונותיהם מבין שלל השפים שמופיעים ברחבי האינטרנט.

    בחירת שף פרטי

    מיקום – הדבר הראשון שאתם צריכים לקחת בחשבון ו'לסנן' מבין כל השפים הוא על סמך המיקום. אם אתם נמצאים בדרום, אתם בטח מעדיפים שף שנמצא באזור כך שתדעו שהוא נמצא במרחק סביר ושלא יהיו בעיות יוצאות דופן. אם אתם גרים באילת או בצפון הרחוק יש סיכוי ששפים רבים בכלל לא יכולים לתת לכם שירות ואתם לא נמצאים בטווח הפעילות שלהם.

    סוג הפעילות – שפים שונים עושים פעולות שונות. שף פרטי לארוחת ערב סביר להניח שכל אחד עושה (אם כי לא בטוח) אבל למעשה יש שפים פרטיים שעורכים אירועים שלמים, סדנאות, מופעים ואפילו ימי הולדת לילדים, תוודאו עם השף הפרטי אם הוא מבצע את מה שאתם צריכים.

    תקציב – שפים שונים לוקחים מחירים שונים כמובן, עשו קצת השוואת מחירים, יש שפים שלוקחים מחירים לפי סועד (200-500 ש"ח בדרך כלל) ויש כאלו שיתנו לכם הצעת מחיר לחבילה כוללת, בעיקר כשמדובר במשהו גדול.

    כשרות – מומלץ לשאול אם השף פועל במתכונת כשרה ואם זה חשוב לכם כדאי לשאול כדי שהוא גם יבוא מוכן בהתאם.

    מה השף מביא איתו – יש שפים שיביאו איתם יותר מאשר אוכל, כל אחד מציע שירות אחר עם אפשרויות אחרות ולכן כדאי לכם לברר לפרטי פרטים על מנת שהצעת המחיר תהיה הוגנת ותדעו מה היא כוללת.

    אוכל

    בחירה מתוך אתר

    מומלץ להתרשם באתר שף פרטי שבו מרוכזים מגוון שפים פרטיים, יותר קל לבחור משם שף ולסנן מתוך השפים הטובים בארץ. ניתן לסנן את השף על סמך מיקום, על סמך סוג פעילות ולקבל מידע רב על פעולתו בנוסף לפרטי יצירת קשר כדי שיהיה קל לברר פרטים. השירות כמובן הוא בחינם.

    תגיות: ,