הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך בונים חנות מקוונת למכירת מוצרים לתינוקות

    אין כמעט תחום בעולם המסחר הפיזי, שעוד לא עבר לעולם המקוון. גם בעלי עסקים שיש להם וותק של שנים, יודעים היום שללא נוכחות דיגיטלית – האימפקט שלהם הולך ונעלם ועמו הלקוחות המשלמים. בענף המוצרים המיועדים לתינוקות ופעוטות המעבר ל"און ליין" הולך וגובר אף הוא, בפרט אצל הורים צעירים שכמויות הרכישה של ציוד שאיננו חיתולים או מזון לתינוקות אלא ריהוט, טקסטיל וצעצועים למשל – הן גבוהות יותר. בנייה של חנות וירטואלית נוחה לשימוש שמאפשרת שילוב של כדאיות כלכלית עם חווית קנייה נהדרת, היא המצב האופטימלי אליו שואפים הבעלים של עסקים מסוג זה, כאשר הם מעצבים לראשונה את אסטרטגיית הפרסום והשיווק שלהם ברשת. חשוב להבין לעומק, אם כן, כיצד ניתן להשתמש באינטרנט באופן חכם ולייצר אתר המאפשר קנייה מקוונת מיטבית, משמע עסק שעובד היטב גם באון ליין ומסייע להגדיל את הרווחים באופן משמעותי.

    מה עשוי לגרום להורים לתינוקות לבצע רכישות ברשת?

    ההנחה הראשונית של מי שבונה חנות אינטרנטית המיועדת למכירה של ציוד לתינוקות, היא כי הורים צעירים מצויים במרוץ אחרי הזמן ומתרוצצים בין העבודה, ההורות החדשה וניהול הבית. מסיבה זו, האפשרות של קבלת שירות דרך האינטרנט, המבטל את הצורך להגיע לחנות הפיזית ממש – היא חסכונית הן בהיבט הזמן שלא "מתבזבז" והן בהיבט הכספי. הציפייה הבסיסית של רבים מבין הרוכשים מוצרים באשר הם ברשת, החל מקניות בסופרמרקט ועד לרכישת פריטי אופנה, היא ירידה מסוימת במחיר לרוכשים און ליין, לעומת מי שקונה מהחנות עצמה. חנות וירטואלית שמצליחה להעניק חווית משתמש מצוינת בהיבט הוויזואלי והתפעולי של האתר עצמו, במקביל להכנסת תוכן רלוונטי ולהענקת כדאיות ייחודית ללקוחות שמעוניינים לבצע רכישה מקוונת – היא הדבר שאליו בעלי עסקים צריכים לשאוף, גם בענף המוצרים לקטנטנים.

    חשוב לזכור: המחסור בזמן פנוי הוא אכן מכנה משותף רחב בין הורים לתינוקות מכל קצוות הארץ, אבל הדבר השני בחשיבותו שיכול לגרום להם להתיישב מול מחשב ולערוך קניות לתינוק במקום לנסוע לחנות, הוא הערך המוסף.

     

    טיפים שיביאו את הלקוחות אליכם שוב ושוב

    הורים שמעוניינים לקנות לתינוק הקטן שלהם צעצוע חדש, ביגוד או אפילו כורסא, מחפשים לקבל משהו שהוא יותר ממחיר משתלם. בחנות פיזית יש נותני שירות המעניקים לרוכש, מלבד הפנייה למוצר שחיפש, גם אוזן קשבת, נותנים עצה פה ושם והמלצות שלפעמים הן עזר של ממש בעת הרכישה. חנויות אינטרנטיות המצליחות לתת לצרכן את האווירה הקרובה ביותר למה שמתרחש בחנות פיזית, כלומר אלו שלא גורמות לו להרגיש שהוא מפסיד משהו מן החוויה רק בגלל שהיא מקוונת, הן אלו שיחזיקו מעמד. הענקת ערך לגולש בדמות מאמרים מעניינים, תיאורי מוצר מפורטים ותמונות באיכות טובה הם חלק ממעטפת שלמה של בניית אתר חכמה בתחום המוצרים לתינוקות, שיאפשרו להורים ליהנות מחווית הרכישה ולבקש לחזור עליה פעם נוספת.