הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך יודעים לבחור תכשיטי זהב?

    ניר מרקו
    | 17 באוגוסט 2020 |

    אין כמו תכשיטים לשדרג את ההופעה או כמתנה נהדרת. כאשר משקיעים בתכשיטי יוקרה נהנים מאוצר ונכס שגם עוברים בירושה במשפחה. תכשיטי זהב נחשבים לתכשיטים על זמניים וכבר בימי קדם יש עדויות לכך שהשתמשו בהם לסמל כוח ועוצמה.

    מדוע לקנות תכשיטים מזהב

    לזהב יש שפע של יתרונות שהופכים את התכשיטים העשויים מהמתכת היקרה ביותר בעולם לכה נחשקים ואהובים.
    נתחיל בכך שמדובר במשאב טבעי נדיר ומוגבל על פני כדור הארץ ומכאן היוקרה שלו ונמשיך להלל בכך שהזהב הוא חומר אנטי אלרגני כך שהוא מתאים גם לבעלי עור רגיש במיוחד. התכשיטים מזהב גם עמידים מאוד כי מדובר במתכת בעלת עמידות גבוהה הן בתנאי מזג אוויר קיצוניים כמו חום וקור או לחות וגשם, אפשר להתרחץ עמם ואפילו לטבול בבריכה ובים והתכשיט (אם מדובר בזהב אמתי) יישמר. הזהב עמיד בפני כתמים, מזהמים, כימיקלים ולכלוך וזו הסיבה שתכשיטי זהב ולא משנה כמה הם עתיקים נראים נהדר ושומרים על הניצוץ לאורך זמן.

    יש אפילו מחקרים שבדקו את ההשפעה המטיבה של הזהב על הבריאות כי בכוחו לווסת את טמפרטורת הגוף והוא גם יכול לסייע במצבים של חוסר איזון הורמונאלי כמו למשל, בתקופת גיל הבלות ולסייע בהתמודדות עם סימפטומים כמו דלקת פרקים או הרפיית מערכת העצבים.
    אל תתנו לחוזק של הזהב להטעות אתכם, כי מדובר בחומר שהוא עמיד וחזק אך גם גמיש לעיצוב ומכאן העיצובים המרהיבים של תכשיטי זהב המגיעים בשלל ווריאציות עם אלמנטים משדרגים, אבנים טובות, חריטות, תבליטים ואפקטים מרשימים.

    בחירת תכשיטי זהב

    כיצד תדעו להבדיל בין תכשיטי זהב?

    חשוב להבין ששוויו של תכשיט זהב נמדד על פי יחידות הטוהר – אחוז הקראט שיש בו, כך שככל שיש לתכשיט הזהב יותר קראט כך הוא יקר יותר. תכשיט בציפוי זהב בו יש רק שכבה של זהב זול יותר מאשר תכשיט שעשוי כולו מזהב ויש לבדוק את הרכב החומרים בעת ביצוע הרכישה של התכשיט.
    חשוב לברר את מידות הקראט הנעות בין 8 קראט עד 24 קראט, כשב-24 קראט יש למעשה 99% זהב טהור. הערכת הקראט ושווי התכשיט מתבצעת באמצעות כלי מדידה מיוחדים ושווי התכשיט על פי שיוויו הבורסאי. לכן, חשוב לפנות לחברת תכשיטים המתמחה בהערכת שווי תכשיטי זהב בין אם ברצונכם לרכוש תכשיטי זהב כאפיק השקעה סולידי או למכור תכשיטי זהב כאשר הבורסה עולה וזו ההזדמנות שלכם לעשות קופה מתכשיטי זהב אשר ברשותכם. שימו לב שבמקרים מסוימים מערבבים מתכות כמו למשל, זהב עם ניקל, אך הניקל עשוי לגרום לאלרגיה או רגישות ולכן אם יש חשש מפני רגישות כזאת יש לשקול את ענידת התכשיט.

    מעבר לשווי של התכשיט, תוכלו ליהנות ממגוון מסחרר של קולקציות תכשיטי זהב בין אם מדובר בשרשראות, צמידים, עגילים, תליונים או טבעות בשילוב יהלומים או אבנים טובות, מראה של ספירלה, תכשיטים במראה אחיד וחלק. בכל הנוגע לעיצוב תכשיטים מזהב המציאות עולה על כל דמיון ומעצבים יודעים להפוך חזון לפריט מרהיב. בדקו את צורת השרשרת לפני רכישה. כך למשל, שרשרת חלולה יכולה להיות קלילה להפליא אבל להינזק יותר מאשר שרשרת מלאה ועבה. בדקו אם גם הסוגר של השרשרת מזהב וממה עשויים חלקי התכשיט השונים בטרם בצעתם רכישה.

    אומנם הזהב הוא עמיד אבל מומלץ לספק לו את התנאים הטובים ביותר שהוא יכול לקבל! אחסנו תכשיטי זהב בתיבת תכשיטים ושמרו עליהם היטב כך שהם ילוו אתכם לאורך זמן ולמצוא להם גם מקום כמו בכספת מאובטחת היטב ולבחון את נושא הביטוח במקרה של גניבה או פריצה.