הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך יודעים מתי אפשר לשלוח רכב לגריטה?

    הייתה לכם תקופה נהדרת עם הרכב האהוב שלכם. ביחד חרשתם את הארץ לאורכה ולרוחבה, צברתם זיכרונות, חוויות, ראיתם נופים או ביליתם ביחד בפקקים.


    אבל בעת האחרונה הרכב כבר לא מתפקד כבעבר: הוא נתקע בפתאומיות, שוהה תקופה ממושכת במוסך ועולה לכם הון תועפות על תיקונים שאולי יכולתם לחסוך לעצמכם אם רק הייתם משדרגים אותו במודל חדש. בנוסף, כדרכו של רכב ישן הוא מזהם את הסביבה וחוויית הנהיגה בו היא כבר לא חוויה והוא גם יכול לסכן אתכם ואת הנוסעים האחרים ברכב או בכביש.


    זה הזמן לחשב מסלול מחדש ולבדוק את עניין מכירת הרכב. האפשרות של מכירה פרטית היא לא בהכרח משתלמת וגם דורשת אנרגיות רבות וטרייד אין יכול להיות לכם יקר מאוד – התשלום על הפער בין הרכב שלכם לרכב החדש, כך שגריטת רכב בהחלט באה בחשבון.


    בעבר הייתה נהוגה בישראל תוכנית גריטה רכבים שלא רלבנטית נכון לכתיבת שורות אלה לרכבים פרטיים. הכוונה היא שהמדינה סיפקה מענק למי שמסר את הרכב לתהליך פירוק במהלכו חולצו חלקי חילוף חיוניים מהרכב כדי שיוכלו להמשיך להחזיק רכבים אחרים בתהליך שרבים מדמים לסוג של השתלת איברים.

    מתי לשלוח רכב לגריטה ומהם היתרונות?

    גריטת רכב מתאימה לרכבים ממודל ישן או רכבים שעברו תאונה קשה על אחת כמה וכמה רכבים שהוגדרו לאחר תאונה כטוטאלוס. כלומר, שמאי העריך שהנזק של הרכב עולה על כ-60% משווי הרכב. רכב ישן מזהם מאוד את הסביבה ותוכנית הגריטה החלה גם כדי לצמצם את זיהום האוויר ולכך נוספו פקטורים כמו מחקרים שהצביעו על כך שרכבים ישנים מעורבים יותר בתאונות דרכים.


    לכל רגע יש תאריך תפוגה אך אי אפשר לדעת אותו מראש כמו שקונים מוצר חלב, לדוגמא כי השחיקה תלויה בגורמים שונים מלבד ותק כמו היסטוריית הרכב, התאונות שעבר ודרך התחזוקה בו.
    אך כאשר נראה לכם שהרכב כבר ישן ואינו משרת אתכם והגיע הזמן לעבור הלאה תוכלו לפנות למגרשי רכב המבצעים גריטת רכבים ולשלוח את הרכב לגריטה.


    מגרשים אלה מציעים תגמול בעד הרכב כאין מחירון קבוע כמו שיש מחירון כאשר קונים רכב, אבל אפשר לקבל הצעת מחיר המתבססת על סוג הרכב, שנת ייצור, דגם ותחזוקה ולהחליט אצל מי לגרוט את הרכב. פקטור נוסף שרלבנטי לקבלת החלטה הוא דרך התשלום ויש מגרשים שמוכנים לשלם בדרך המועדפת עליכם כמו למשל, תשלום במזומן, כרטיס אשראי, העברה בנקאית או צ'ק לאחר מסירת הרכב לגריטה אך כמובן שחשוב לפנות מלכתחילה לחברה אמינה ומובילה שיש עליה המלצות, כדי שתדעו באופן וודאי שאתם זכאים לקבל את הכסף עבור הרכב.

    הרכב לא מניע? הוא בסוף ימיו? יש פתרון – גריטת רכב

    כדאי גם לדעת שחלק מהמגרשים והחברות המתמחות בתהליכי גריטה של רכבים מציעות שירותי גרירה מסביב לשעון מכל מקום בארץ, כך שאם נתקעתם עם הרכב והחלטתם שמכאן הוא הולך לגריטה במקום למוסך או אתם חוששים לנסוע אתו עד לפתח מגרש הגריטה, תוכלו ליהנות משירותי גרירה ולסיים את האפיזודה עם הרכב שלכם בדרך נוחה, מהירה ובטוחה.


    חלקי החילוף הנחוצים והאיכותיים יחולצו מהרכב והברזל ימוחזר לצרכים שונים לתעשייה, כך שהרכב שלכם עוד יסיים את חייו במגרש גרוטאות, אבל מהשרידים שלו תהיה המשכיות לטובת רכבים אחרים ומוצרים שונים בתהליך שהוא גם נכון יותר לסביבה וחוסך משאבים רבים בטיפולי מכונאות. עם סכום הכסף שתקבלו בעד הרכב תוכלו לרכוש רכב אחר או להשתמש בו לכל צורך שתרצו. אז למה אתם מחכים? אם אתם חושבים שהגיע הזמן – שלחו את הרכב לגריטה.