הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך כרטיס ביקור דיגיטלי יכול להגדיל את העסק שלכם

    ניר מרקו
    | 17 ביוני 2020 |

    היום בעידן הטכנולוגי אפשר לעשות כמעט הכל בדיגיטל אפילו להרוויח כסף . בעידן הזה שכל כולו בדיגיטל כל בעל עסק חייב שיהיה לו כרטיס ביקור דיגיטלי שהוא יוכל להראות ללקוחות שלו.

    מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי ?

    בדומה לכרטיס ביקור הקלאסי שכולנו מכירים , הוא מכיל פרטים על העסק שלנו .רק שכרטיס ביקור דיגיטלי יכול להכיל הרבה יותר פרטים ולהציע שלל פעולות נוחות שיאפשרו גישה טובה יותר לעסק שלכם וכמובן שיש לו עוד המון תכונות טובות .

    ההבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי לכרטיס ביקור רגיל

    דרכי התקשרות מרובים

    בכרטיס ביקור רגיל לרוב יהיה את השם שלכם ,דרכי התקשרות מינימליים וכתובת בלבד. בכרטיס ביקור דיגיטלי יופיעו כל דרכי ההתקשרות שלכם כולל מספר פלאפון , ווטסאפ עסקי , פייסבוק , אינסטגרם , אתר , כתובת העסק ועוד… בגדול יופיעו כל פרטי העסק שלכם.

    פעולות מרובות

    בכרטיס הרגיל אין לכם אופציות לבצע פעולות כמו בכרטיס ביקור הדיגיטלי , לדוגמה : תוכלו בלחיצת כפתור לשמור את המספר של בית העסק באנשי קשר , לשלוח הודעה בווטסאפ , לחייג , לנווט לבית העסק ועוד שלל פעולות נוחות .

    ללא הגבלה

    הכרטיס ביקור הדיגיטלי זמין לכולם ללא מגבלה כמו בכרטיס מנייר . תוכלו לשלוח אותו לאלפי אנשים בחודש בלי שום בעיה

    מכיל המלצות

    הכרטיס ביקור הדיגיטלי יכול להכיל גם המלצות של לקוחות , תמונות , פרסומים ועוד … אופציות אלו הוכיחו את יעילותם להגברת הסגירות בעסק .

    משדר מקצועיות

    הכרטיס ביקור הדיגיטלי משדר מקצועיות רבה לקהל הלקוחות שלכם כי הם בעצם יכולים לעשות הכל דרך הכרטיס וזה משדר רצינות ומקצועיות של בעל העסק

    עיצוב יוקרתי

    העיצוב של הכרטיס משדר יוקרתיות ומקצועיות . ברוב החברות הכרטיס נראה פשוט מעולה , הוא מעוצב בצבעים יפים ומודרנים וגורם ללקוחות שלכם תחושה טובה כשהם מסתכלים בו .

    תמיכה מלאה

    כשיהיה לכם את הכרטיס ביקור דיגיטלי אתם יכולים לא לדאוג לשום דבר ! יהיה לכם תמיכה תמידית בקשר לכל עניין ותמיד תוכלו לשאול שאלות ולהוסיף אלמנטים שאתם רוצים .

    מחיר משתלם

    המחיר של כרטיס ביקור דיגיטלי יותר זול אפילו מהכרטיס ביקור הרגיל ! יש כמה חברות שבונות את הכרטיס עם תשלום סימלי שנע בין 300-600 שקלים לשנה הראשונה ואז חידוש בתשלום נמוך בהרבה . זהו מחיר הגיוני ונמוך יותר מעלות של כרטיס ביקור מנייר

    כל אלו הם הסיבה שבתי עסק שיש ברשותם כרטיס ביקור דיגיטלי מצליחים לקבל יותר לקוחות ויותר סגירות . הכרטיס משדר מקצועיות וחדשנות והלקוחות תמיד אוהבים לעבוד עם עסקים שמשדרים את זה .

    מאמר זה נכתב באדיבות ע"י אל מדיה בניית אתרים ושיווק