הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לארגן חתונת טבע במרכז

    מורן לוין
    | 12 בפברואר 2017 |

    במהלך השנים האחרונות, יותר ויותר זוגות מבקשים לערוך חתונה בטבע, חתונה זו מייצרת בעיניהם את השילוב האולטימטיבי של החיבור ביניהם, אשר חזק כמו החיבור של האדם לטבע. יש בחתונה בטבע, כל כך הרבה סמליות שאפשר להבין מדוע זוגות צעירים מבקשים לערוך חתונה כזו.

    השאלה היא, האם בשביל חתונה בטבע אפשר וצריך לנסוע למקומות רחוקים או שמא כל מקום פתוח יכול להוות בסיס לאירוע כזה. לשמחתם של זוגות רבים, ניתן למצוא בישראל מגוון רחב של מקומות בהם ניתן לערוך אירועים ובפרט חתונות, מתחת לכיפת השמיים, ולוותר בכך על הצורך לערוך חתונה באולמות סגורים, מקורים ומתוחמים.

    גם במרכז הארץ, המקום הכי מיושב, ניתן למצוא שורה של מקומות בהם ניתן לערוך הפקת חתונה בטבע. החל מגני אירועים אשר ממוקמים באזורים שונים, הן בתוך היישובים עצם והן בשוליהם, וכן ניתן למצוא מקומות פתוחים שניתן לקבל אישור לערוך בהם אירוע חתונה בטבע. לשם כך כמובן נדרשת הפקת חתונה קצת יותר גדולה ומשמעותית, מאחר והמקום הוא ריק, על כן יש צורך להביא את כל הציוד ולהזמין את הספקים השונים.

    חתונת טבע במרכז – איך עושים את זה נכון

    חתונה בטבע - גן אירועים חוות דרך ארץ
    חתונה בטבע – גן אירועים חוות דרך ארץ

    זוג שרוצה לערוך חתונת טבע במרכז, יכול כאמור להחליט האם להפיק את האירוע בעצמו, או לבחור מקום בו הוא יכול לערוך אותו.

    בהנחה והוא בוחר באופציה הראשונה, הרי שעליו להחליט היכן הוא רוצה לערוך אותו. בפניו עומדות אופציות כמו חופי ים, פארקים, גינות ציבוריות, שמורות ופרדסים. עליו לברר האם ניתן לערוך בכלל אירוע במקומות אלה, אילו אישורים נדרשים לשם כך, מה האמצעים שהוא צריך, וכיצד ניתן להביא את כל הציוד למקום. על הזוג לזכור שהוא צריך להביא למקום, שולחנות, כסאות, מערכות הגברה, תאורה, גנראטורים, שירותים כימיים, מערכת מוזיקה, וכמובן קייטרינג, תקליטן, צלם, מערכת אבטחה. אלו רק חל מהדברים שנדרשים לצורך הפקת חתונה בטבע.

    בהנחה והזוג בוחר באופציה השנייה, כלומר עריכת אירוע בגן אירועים בטבע, אז החיים שלו קצת יותר קלים. הוא צריך להחליט באיזה גן אירועים הוא עורך את האירוע. לשם כך עליו להחליט מה חשוב לו, המיקום, העיצוב, כמות האורחים שיוכלו להיכנס למקום וכן לברר עם בעלי המקום, האם הספקים השונים מגיעים דרך גן האירועים או שמא, עליו להזמין אותם בעצמו.

    נקודה חשובה שצריך להתייחס אליה כשמחליטים לערוך חתונה בטבע היא מזג האוויר ותנאי השטח. בעוד שבמקרה של אולם סגור, אין שום בעיה לערוך את האירוע בקיץ ובחורף, הרי שבחתונה בטבע חשוב לוודא מה הם תנאי השטח ומה צפוי להיות מזג האוויר ביום האירוע, לפני שמחליטים על מקום. כך ניתן לדעת אם צריך להתקין קירוי למקום או שניתן להשאיר אותו פתוח וליהנות מאורה של כיפת השמיים.