הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לארח מסיבת יום הולדת?

    אירוח מסיבת יום הולדת זו משימה לא פשוטה, יש כל כך הרבה דברים שצריך להכין וחשוב מאוד לתכנן הכל בקפידה אחרת יום ההולדת המיוחד עלול להיות פחות כיפי ממה שציפיתם, ואנחנו גם לא רוצים לאכזב את הילדים, אז אנחנו נסביר לכם עכשיו איך לארח מסיבת יום הולדת בצורה יעילה יותר.

    איך לארח מסיבת יום הולדת?

    תקציב

    ראשית, כשאתם רוצים לארח מסיבת יום הולדת בבית שלכם אתם צריכים לקחת בחשבון דבר ראשון ועיקרי – התקציב. כשאתם יודעים כמה כסף אתם מוכנים להוציא הדברים הופכים לברורים יותר, אתם יודעים מה אתם יכולים להרשות לעצמכם ומה נמצא רק בגדר חלום ואתם צריכים להוציא מיד מהראש. במקרים אחרים, תוכלו למצוא חלופות לכל מיני דברים, חלופות זולות שאפשר להכין בבית או פשוט לבקש ממישהו שאתם מכירים שיעזור לכם, תלוי מה הדבר המדובר.

    תכנון בסיסי

    דבר שני, אתם צריכים לברר את הפרטים המדויקים והעיקריים של המסיבה, איפה תערכו אותה? אם זה אצלכם בבית אתם צריכים לקחת בחשבון את המיקום, האם לערוך את המסיבה בתוך הבית או בחוץ (ומה מזג האוויר רומז לכם?) ואם בפנים, מה אתם צריכים להסתיר. כי כשעושים מסיבת יום הולדת לילדים דברים עלולים להישבר או להיהרס, אז חשוב לקחת זאת בחשבון. בנוסף למיקום, תכננו גם את השעה, מתי היה מאוחר מדי בשביל יום ההולדת, מתי יהיה מוקדם מדי כך שההורים יתקשו להביא את הילדים כי הם בעבודה וקחו בחשבון גם זמן "אקסטרה" במידה ויהיו עיכובים. הכינו גם את רשימת הילדים שאותם אתם מזמינים ליום ההולדת והקפידו לעדכן לא רק את הילדים אלא גם את ההורים שלהם על מנת שתוודאו שאף אחד לא יחמיץ. מספיק שילד אחד מחמיץ וזה יכול להיות מאכזב לא רק לילד השמחה אלא גם לילד שלא הוזמן. יש אנשים שיעשו את זה רשמי יותר ויכינו הזמנה לימי הולדת בעיצוב אישי ויפה.

    בחרו נושא או מפעיל

    מסיבת יום הולדת פשוטה יכולה להיות נחמדה, אבל צריך שיהיה משהו שילהיב את כולם ויגרום להם לא לשכוח אותה כל כך מהר. בדרך כלל נושא מסוים יכול לעושת את העבודה, אם אתם רוצים שהנושא יהיה כדורגל, אז חשוב מאוד לתכנן את הכל בהתאם מבחינת עיצוב, מתנות, בגדים וכו'. באותה מידה אפשר לשכור את שירותיו של מפעיל שיעשה בשבילכם את כל העבודה בבחירת הנושא, למשל שף פרטי לימי הולדת לילדים יכול לערוך מסיבת ים הולדת בסגנון "מאסטר שף" והילדים שמתים על תחרויות ואוכל יקפצו על המציאה בשמחה רבה.

    שף לימי הולדת
    שף לימי הולדת – אלדו שף.

    סיום המסיבה

    לאחר שערכתם את המשימה וכולם נהנו, חשוב מאוד שתדאגו שהסדר יישאר, תוודאו שמיקמתם פחים כדי שהילדים יוכלו לפזר את הזבל מסביבם (כרגיל!) וסדרו מסביב, אם יש לכם חברים טובים ואתם מרגישים בנוח זה לא בושה לבקש שיעזרו לסדר קצת בקטנה. חשוב מאוד שדברים שעלולים לגרום לאי סדר כמו פתיחת מתנות תבצעו בצורה מסודרת כדי שלא תתחרטו על זה אחר כך.

    כשכולם הולכים, לא לשכוח להגיד להם תודה רבה שהם הגיעו. דווקא הדבר הכל כך פשוט הזה מתפספס הרבה פעמים ולפעמים להיות נחמד זה הדבר שעושה הכי טוב בלב.