הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לבחור מדפסות – לייזר, משולבות ומה שביניהן

    רוצים להתחדש במדפסת לבית או למשרד? חשוב להכיר מראש את נבחרת המדפסות וסוגי הדגמים השונים כדי להחליט באיזו מדפסת לבחור. הדגמים נבדלים זה מזה במגוון פרמטרים, מהטכנולוגיה של המדפסת דרך פיצ'רים שמשדרגים את פעולת ההדפסה ועד עלות המדפסת. מדריך נבוכים לעולם המדפסות. 

    מה בין דיו ללייזר?
    אין ספק שהמדפסות הנפוצות ביותר הן מדפסות דיו או לייזר. מדפסת דיו פועלת על בסיס סדרת מזרקים זעירים המתיזים טיפות דו על נייר העובר מתחת לרצועה כאשר יש שיטות שונות של הזרקת דיו משיטת גביש המשנה את צורתו ועד שיטת הבועות הפועלת על פי צינור שמחמם את הדיו. מדפסת לייזר,
    לעומת זאת, מדפסת לייזר עובדת על שימוש בקרן לייזר. מדפסת דיו נחשבת זולה יותר ממדפסת לייזר, אבל בטווח הארוך הדפסת לייזר נחשבת לחסכונית יותר כי הטונר מספיק להרבה יותר הדפסות מאשר רוב מחסניות הדיו. כמו כן, מדפסות אלה מדפיסות במהירות גבוהה יותר ובכמויות גדולות יותר מאשר אלה שפועלות על דיו. עם זאת, חשוב לאפיין מראש את הצרכים המיוחדים של ההדפסה על מנת להבין מהו הדגם הנכון עבורכם האם ההדפסה למטרת הפקת מסמכים או ליצירת עבודה גרפית בסטנדרט גבוה – כי מדפסות דיו נחשבות ברמה הביצועית למדפסות שמפיקות ביצועים גרפיים מדויקים יותר מבחינת גוון ואלמנטים מורכבים. כמובן שחשוב להחליט מבעוד מועד האם המדפסות יהיו בשחור לבן או בצבע, לפי הצרכים האישיים. 

    שילוב מנצח
    סוג נוסף של מדפסות הוא מדפסות משולבות המשלבות פונקציות נוספות מלבד הדפסה במכשיר אחד. סריקה, פקס, מכונת צילום מדפסות אלה טובות למי שרוצה לצמצם במקום וליהנות ממגוון פעולות במכשיר אחד. רבים מעדיפים מדפסת משולבת על פני הפרדה בין מכשירים שונים, אך יש לבדוק האם המשולבת אכן עומדת בקריטריונים גבוהים של איכות מבחינת רזולוציה, מהירות ומענה מקצועי יעיל לצרכים. לרוב בבחירת הדגם המבוקש יש לבדוק האם הוא כולל סריקה צבעונית, צילום האיכות גבוהה, מה עומס העבודה החודשי המשוער וכדומה.  

    הגודל קובע
    עסקים שונים זקוקים למדפסות 3A הנועדו להדפיס מראש דפים שכפולים בגודל מהדפים הסטנדרטיים, שהינם בגודל 4A. המדפסות הללו מאפשרות להדפיס פרויקטים גדולים יותר וגם כאן יש חשיבות לפיצ'רים השונים של המדפסות כמו גודל הזיכרון, הרזולוציה, האם היא כולל כרטיס רשת אלחוטי מובנה, מהי מהירות המודם, האם מסך המגע הוא צבעוני ועוד.

    להדפיס ולהדביק
    מדפסת מדבקות מהווה פתרון אידיאלי לעובדי פס ייצור, עבודה בתנאי שטח ואפילו למי שמרבה להסתובב וזקוק למדפסת בהישג יד. מדפסת מדבקות ניתן למצוא בשני פורמטים: מדפסת ידנית שכוללת מקלדת כחלק אינטגרלי מהמכשיר ומדפסת שולחנית קומפקטית שנועדה למשל לקופות. המדפסות הללו עובדות על פי טכנולוגיה של הדפסה תרמית שנחשבת לחסכונית במיוחד וגם התוצרים כיום עמידים לטווח הארוך. רוב המדפסות נועדו להדפסת ברקודים ולמדבקות להצמדת על גבי מוצרים. יש להחליט מראש האם אלו יהיו מדפסות שידפיסו מדבקה בודדת או מדבקות ברצף, בשחור לבן או הדפסה בצבע.  

    קיימים סוגים נוספים של מדפסות בין אם מדפסת תלת מימד (הדפסה ב-D3 של אובייקטים שונים) או מדפסת ניידת (שניתן לשאת לכל מקום) וגם מדפסות קופה ייעודיות.
    חשוב מאוד לשים דגש על המקום ממנו רוכשים את המדפסת והאם הוא אמין, נחשב למשווק מורשה, מציע גם שירות השכרת מדפסות, לכמה זמן תקפה האחריות ומה היא כוללת וכמובן מאיזה מותג קונים את המדפסת והאם מדובר במותג מוביל בתחום המדפסות שעומד בקריטריונים של איכות ללא פשרות.