הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לבחור מדריך שחייה לילדים שלכם?

    הגיע הזמן לגרום לילדים שלכם לדעת איך להתמודד לגמרי בעצמם עם המים העמוקים אך במקום לדחוף אותם למים העמוקים, אתם מעדיפים לעשות את זה בדרך יותר נעימה ובעזרת מורה לשחייה.

    אך גם אם יש לכם בריכה קרוב לבית, האם אתם סומכים על מורה השחייה שנמצא שם שישגיח על הילדים שלכם בצורה הטובה ביותר? אם לא הצלחתם לענות על השאלה הזו סימן שאתם לא ממש בטוחים וגם לא ממש יודעים מה צריך לברר כאשר מדובר במורה לשחייה. על כן, הנה מספר שאלות שתרצו לשאול את מורה השחייה של הילדים שלכם, בכדי לדעת שהילדים שלכם נמצאים בידיים הטובות ביותר-

    שאלו אותו לניסיון שלו

    באופן אידאלי, שיעורי שחייה לילדים צריכים להיות מלווים עם מורה מנוסה שעובד כאופן קבע עם ילדים. אדם כזה מבין כיצד להתחבר עם ילדים, כיצד לעודד אותם וכיצד ליצור סביבה חיובית שבה הילדים שלכם ירגישו את היכולת לשגשג ולהצליח. במידה והמורה איתו אתם מדברים עובד בעיקר עם מבוגרים, תרצו לשקול לחפש מורה אחר כיוון שההתייחסות למבוגרים שונה בתכליתה מההתייחסות לילדים ועל כן בחירה במורה כזה תהיה פחות אידיאלית.

    שאלו אותו על שיעורים למתחילים

    כמעט מעצם הגדרתם שיעורי שחייה לילדים, יהיו השיעורים האלו למתחילים. חלק מהתלמידים אף נכנסים בפעם הראשונה למים ללא ליווי של הוריהם וזו יכולה להיות חוויה מעט מאיימת. ישנם מורי שחייה לילדים אך לילדים בוגרים יותר שזהו אינו שיעורם הראשון או החוויה הראשונית שלהם עם מים ועל כן הרגישות שלהם תהיה שונה. אם אתם חפצים בכך שהמדריך יהיה רגיש לחוויית הילד שלכם, דאגו כי הוא בקיא בשיעורים למתחילים.

    שאלו אותו לגישת ההוראה שלו

    כמו שלכל אדם יש גישה משלו, כך גם בהוראה יש גישות שונות למורים. כן, גם למורי השחייה. כאשר מורים לשחייה מלמדים ילדים לשחות, חשוב מאוד שיהיו חיוביים, מעודדים ונלהבים ללמד. כמו כן, בדקו האם הילדים מקבלים שבחים על אימון טוב או על תרגיל שביצעו בצורה טובה. חיזוק חיובי הוא דבר חשוב מאין כמותו. עם זאת, כמה שתרצו שהילדים שלכם יהנו בשיעור זה, חייבת להיות למורה טיפה של רצינות והיכולת לשמור על כללי השיעור והבריכה ועל הכללים שיבטיחו בטיחות מעל לכל. 

    שאלו האם אתם יכולים להישאר לשיעור

    כל מורה טוב לשחייה יהיה פתוח לרעיון של צפיית ההורים בילדיהם בשעת השיעור. למעשה, ישנם מורים שיעודדו את הדבר. אמנם לא תעמדו או תשבו על שולי הבריכה מאחר וייתכן שילדיכם יאבדו את הריכוז מהשיעור אך ישיבה במקומות המוגדרים כך שתוכלו לראות את ילדכם אך לא להפריע להם תהיה מומלצת בחום. כאשר מדובר בילדים קטנים לעתים רצוי בהחלט שההורים יישארו בסביבתו זאת כדי לא לגרום לחוויה מאיימת עוד יותר.

    שיעורי שחייה לילדים יכולים לתת לילדים שלכם הרבה יותר מלדעת לשחות. הם יכולים לאפשר להם לגלות את ההנאה בשחייה, את ההנאה בעצמאות והיכולת להשתעשע בתוך המים.