הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לבחור מטפל אלטרנטיבי לטיפול בפסוריאזיס

    על פי הנתונים, יש בישראל למעלה מ-120 אלף חולי פסוריאזיס. מחלת עור אשר נגרמת בין היתר בגלל שהמערכת החיסונית תוקפת את העור במקום להגן עליו. חלק גדולים מהחולים מתמודדים עם המחלה מסיבות גנטיות, שכן הם קרובי משפחה מדרגה ראשונה של אנשים שיש להם את המחלה. במקרים רבים, חולים שמתמודדים עם מחלה זו, מתמודדים גם עם דלקות מפרקים ולא פחות גרוע, עם דעה רווחת בציבור, שמדובר במחלה מדבקת. דבר שהוא לא נכון בכלל.

    על מנת לטפל במחלה, ניתן לפנות אל רופאי עור, ואז ניתן להשתמש בחומרים כמו סטרואידים ותכשירים עם מרכיבים שונים. הבעיה של מרכיבים אלו היא, שהם גם כוללים חומרים שמשפיעים ברמות שונות על המערכות הפנימיות וגם על העור, וכן לא מדובר תמיד בתכשירים טבעיים, דבר שהוא פחות טוב לגוף.

    אופציה אחרת היא, לפנות אל טיפול אלטרנטיבי בפסוריאזיס. אנחנו יכולים למצוא מטפלים ברמות שונות אשר יכולים להציע תפריט רחב של טיפולים בעזרתם אפשר לטפל במחלה. כמו במקרה של טיפולים בסגנון קונבנציונאלי, גם כאן לא מדובר על טיפול שמעלים את המחלה והשפעותיה, אלא על הטיפול שנועד לצמצם את השפעותיה ולהקל על הגוף ועל העור.

    השאלה הגדולה היא, כיצד בוחרים מטפל אלטרנטיבי, כיצד אפשר לבחור איש מקצוע אמין ומקצועי שיטפל במחלת פסוריאזיס בצורה נכונה וטובה. בחלק הבא של המאמר, נציג מספר פרמטרים לכך.

    כיצד בוחרים מטפל למחלת עור פסוריאזיס

    השלב הראשון שעלינו לעשות זה לחפש המלצות וחוות דעת על המטפל. עלינו לבחון מה בדיוק מטופלים אחרים, אשר מתמודדים עם אותה בעיה כמונו, ממליצים. חשוב לשים לב שמדובר בהמלצות על טיפול במחלה זו ולא על מחלות עור אחרות, שכן כל מחלה דורשת טיפול מסוג שונה, מן הסתם.

    השלב השני, אנחנו צריכים לשמוע מהמטפל, איזה טיפול טבעי הוא מציע לנו, כיצד הטיפול עובד ומה הוא כולל. חשוב לברר איתו מה המינון של הטיפול, אילו השפעות יש לו, כמה זמן נצטרך לעבור אותו וכיצד.

    השלב השלישי בתהליך הבחירה הוא, שעלינו ללמוד בעצמנו על אופי הטיפול ומאפייניו. אסור לנו להסתפק רק במה שהמטפל אומר, אלא חשוב שנלמד על הטיפול בעצמנו, כך יהיה לנו יותר קל להתמודד איתו ולהבין אותו.

    השלש הרביעי בתהליך הוא בקרה. בכל פעם כשאנחנו עוברים שלב בטיפול, עלינו לבחון כיצד הוא משפיע עלינו, האם הוא באמת מקטין את עוצמת הכאב וההשפעה או להיפך. חשוב מאוד כמובן שניקח את הזמן ונהיה סבלניים, שכן לא כל טיפול אלטרנטיבי בפסוריאזיס עובד מיד, וגם לא כל טיפול יכול להצליח. לעיתים נצטרך לשנות את מבנה הטיפול והמנגנון שלו על מנת  שנוכל ליהנות מהשפעותיו.

    בסיכומו של דבר, טיפול טבעי יכול להיות בעל השפעות רבות יותר מאשר טיפול רגיל, ולכן רצוי שנבחר בו.

    תגיות: