הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לבחור מסלול טיול בטנזניה?

    טנזניה היא יעד המציע מגוון אטרקציות ומסלולי טיול למטיילים בה. לא משנה אם המטייל בה הוא תרמליאי או משפחה המטיילת יחד, אפשר למצוא בה הכל! אם רוצים לצאת לחופש המתאימה לכולם באפריקה טנזניה היא היעד המומלץ ביותר.

    החלטתם שאתם צריכים חופשה, בא לכם חו"ל, משהו שונה שטרם היכרתם אך לא קיצוני. טיול בטנזניה יספק חוויה מושלמת לכל המצטרפים אליכם לטיול. בין אינספור דרכים להכיר את אפריקה, טנזניה היא הדרך הטובה ביותר וזאת בעיקר תודות למה שהיא מציעה. אז איך ניתן לדעת איזה מסלול טיול הכי מתאים?

    יעדים מומלצים בטנזניה

    הפארק הלאומי סרנגטי – זהו הפארק הגדול ביותר והמפורסם ביותר בטנזניה, כמעט כל מטייל עובר בו כדי לסמן וי, זהו יעד הנחשב חובה בטנזניה. פארק סרנגטי נחשב אתר תיירותי נפלא בעיקר לטיולי ספארי היוצאים במרחבים העצומים. בטיולי הספארי ניתן ליהנות מצפייה בחיות בר המסתובבות חופשי בפארק החל מאריות, ג'ירפות, פילים, זברות, צבאים ועוד הרבה. אחת האטרקציות המעניינות ביותר בפארק היא הנדידה של כל אוכלי העשב ,הגנו והזברות, הנודדים פעמיים בשנה בין שמורת הסרנגטי לשמורת מסאי מרה בקניה.

    מכתש נגורונגורו – זהו מכתש ענק שבתוכו חיים מגוון עצום של בעלי חיים כגון פילים, אריות, קרנפים, באפלו וציפורים שונות החיית מדגים. השבט המוכר ביותר באזור הוא שבט המסאי אשר רועים את העדרים שלהם. בטיול במכתש נגורונגורו ניתן ליהנות בעיקר ממעקב אחר אורח החיים של השבט החיי בעיקר מציד ואיסוף משאבים שונים שהטבע מציע לו.

    קילימנג'רו – יעד פופולרי נוסף בטנזניה הוא הקילימנג'רו, שהוא בעצם פארק לאומי ונחשב ליעד חובה בטנזניה. האטרקציה המרכזית בפארק זה הוא ההר העומד במרכזו, ההר הגבוה ביותר באפריקה. פסגת ההר מכוסה שלג ועצים לבנים עטופים שלג. קילימנג'רו ידוע בעיקר בזכות הטרק המפורסם שבו, אך חשוב לזכור כי הטרק נחשב מסלול לא קל ועל מנת לבצע אותו נדרש כושר גופני טוב. אם ברצונכם לטעום מהטרק תוכלו ליהנות ממסלולי הליכה קצרים מודרכים בחלקים הנמוכים יותר של ההר.

    מתי לטייל בטנזניה?

    היתרון המשמעותי ביותר בטנזניה הוא שאפשר לטייל בה כל השנה. בזמן שיעדים שונים בעולם כגון הודו, תאילנד וכודמה מחייבים בדיקה של האקלים באזור טרם ההגעה ליעד, טנזניה היא יעד נוח לטיול כל השנה. למרות שטנזניה נוחה לטיול כל השנה חשוב לזכור כי עונת התיירות שם נחלקת לפי תנועת בעלי החיים. בעלי חיים באזור נודדים ממקום למקום כך שהטיול יהיה בשמורות בהן נמצאים בעלי החיים באותה תקופת זמן.
    מנובמבר עד יוני ניתן למצוא את בעלי החיים בשמורת הסרנגטי. מיולי עד אוקטובר  ניתן לטייל בשמורת מסאימארה שבקניה שם רוב בעלי החיים נמצאים.

    לסיכום

    טנזניה נחשבת יעד פופולרי מאד הניתן לעשות בו מגוון דברים שונים. אם אתם אוהבים טבע ולראות בעלי חיים החיים בטבע בפראות טנזניה היא יעד מומלץ. בזמן הטיול תוכלו להרגיש כמו צלמים של נשיונל גיאוגרפי ולטעם אך מרגיש צלם מבעד לאדשה.

    תיהנו