הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך להבריא מהר משפעת

    אף אחד לא אוהב להיות חולה בשפעת. לפעמים אנשים משתמשים בזה כתירוץ לא ללכת לעבודה, לבית הספר או לצבא, אבל שפעת זה לא קליל כל כך כמו שזה נראה מהצד. כאבי הראש והגרון ביחד עם האף הסתום, הנזלת והשיעול לא באמת מהנים אף אחד וכולם רוצים לדעת איך להבריא מהר משפעת. אז החלטנו לכתוב לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לכם להיפטר ממנה מהר ככל האפשר.

    איך להבריא מהר משפעת?

    שפעת לא עוברת כל כך מהר באמצעות תרופת פלא, אבל אם תקפידו על הטיפים הבאים ותתנהגו נכון בזמן שאתם חולים, זה יכול לזרז את העניינים.

    תישארו בבית ותנוחו – לפני שאתם מתחילים לדאוג לעצמכם, תדאגו לאחרים. תישארו בבית ואל תדביקו אף אחד, בטח לא אם אתם עובדים בסביבת ילדים, מבוגרים או אנשים חולים. תישארו במיטה ותצפו בטלוויזיה או משהו, תנו לגוף מנוחה להילחם נגד השפעת.

    תשתו הרבה נוזלים – לא מדובר רק על המים, אתם יכולים לשתות הרבה משקאות כולל תה, מיצים ומשקאות אנרגיה, העיקר שהגוף שלכם יקבל מספיק נוזלים. גם מרק חם עושה טוב לגוף, במיוחד בחורף.

    טפלו בחום ובכאבים – מרגישים שחם לכם? זה בגלל שהגוף שלכם הגביר את החימום כדי להילחם בוירוס. יש לא מעט תרופות לטיפול בכאבים ובחום, תשאלו את הרופא מה מומלץ בשבילכם. שימו לב שלא כל התרופות מתאימות לכולם ולכן חשוב מאוד לדעת מה טוב לכם, אם אתם או ההורים שלכם לא יודעים אם משהו עלול להזיק לכם, תשאלו רופא.

    קנחו את האף הרבה – לא צריך להשאיר כמות ענקית של נזלת וליחה בגוף שלכם. תוציאו הכל ואם תשמרו יותר מדי זה רק יגרום לכם לתחושה יותר גרועה ואפילו יכול לגרום לנזק רציני.

    איך להבריא מהר משפעת

    איך אני יכול להקל על עצמי בשפעת?

    תנשמו אדים – מלאו את הכיור במקלחת במים רותחים (אפשר לעשות זאת באמצעות קערה גדולה), שימו את הראש שלכם מעל ותנשמו את האדים. אפשר גם להוסיף כמה טיפות של מנתול או שמן אקליפטוס לתוך המים. באמצעות זה, האף שלכם ייפתח ותרגישו יותר טוב.

    תישנו עם יותר מכרית אחת – אם תשימו יותר מכרית אחת מתחת לראש שלכם יהיה לכם קל יותר לישון ולהסתדר עם האף הסתום והסימפטומים האחרים.

    כמובן שכל זה יכול להימנע אם תעשו חיסון כפי שמשרד הבריאות ממליץ, רק אומרים.

    בכל אופן, שיהיה לכם הרבה בריאות!