הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך להגר לארצות הברית?

    ניר מרקו
    | 30 באפריל 2020 |

    ארצות הברית הייתה ותישאר ארץ האפשרויות הגדולה ביותר מה שמסביר מדוע יותר ויותר אנשים כמדי שנה מנסה להגר לשורותיה. אם כן, אין ספק ארצות הברית יודעת לספק את כל האפשרויות לכל מי שרוצה למקסם את החיים שלו ולייצר איכות חיים טובה ביותר וכאן עולה השאלה, "אבל איך להגר לארצות הברית"? איך לחיות את החיים שתמיד רציתם לממש ולא הצלחתם? אם גם אתם שוקלים להגר לארצות הברית במאמר הזה נסקור כמה וכמה דברים שחשוב שתדעו לפני שאתם עושים את המהלך הבא.

    כל המידע אודות הגירה נכונה לארצות הברית

    ארצות הברית היא אכן מדינה רבת אפשרויות מאידך, מעבר לכל מדינה באשר היא עלולה להפוך סיכון או קושי. אז בכדי שזה לא יקרה לכם, אולי לפני שתשאלו איך להגר לארצות הברית שאלו את עצמכם מתי כדאי להגר אם בכלל? אחת הסיבות הנכונות והטובות ביותר להגר היא עבודה- כשמישהו מוצא עבודה הדבר החשוב ביותר הוא להקנות אורח חיים איכותי עבורו ועבור הילדים והמשפחה שבנה. כמובן שמעמד הזה חשוב לעבור את כל השלבים של קבלת גרין קארד (תושבות קבע לצורך עבודה) או אזרחות – מצב העלול להפוך את הדברים מורכבים יותר אלא אם אתם נעזרים באנשים יודעי דבר מהתחום שיכולים להוביל אתכם בכל התהליך וללמד אתכם כיצד ואילו מסמכים להגיש.

    באילו עבודות כדאי לעבוד בארצות הברית?

    אז קודם כל שאלו את עצמכם, מה העיסוק העיקרי שלכם? אתרי האינטרנט יכולים לספק לכם השוואה של משכורות כאלה ואחרות בתחום שלכם. כמו כן כדאי לשאול אנשים שכבר עוסקים במקצוע הזה וחיים בארצות הברית- זה יקל על השיפוט והבחירות שלכם בדיוק על איך להגר לארצות הברית בבטחה, כמו כן יש לבדוק עד כמה המקצוע שלכם מבוקש- זה יקל ויוכל לקדם את השגת האישורים המיוחלים להם אתם כל כך מחכים. במידה והמקצוע שלכם איננו ייעודי כל כך- זה אולי ייתן לכם דחיפה ללמוד משהו שאכן מתאים ורצוי לדרישות ארצות הברית.

    איך מגישים בקשה לצרכי עבודה בארצות הברית?

    אז כפי שהבנתם, רגע לפני שאתם בוחרים משרות כאלה ואחרות חשוב לדעת! בכדי לעבוד בארצות הברית אתם מחויבים "לגרום" למעסיק לדרוש את משלח היד שלכם. ארצות הברית רוויה בכל מיני מקצועות אבל אלו המבוקשים ביותר יכולים להשיג אישורי עבודה ותושבות קבע במהירות יתרה. לצורך העניין, במעמד הזה מעסיק תושב המקום יגיש את הבקשה ויצטרך להוכיח את המיומנות ואת הצורך בתפקיד זה – זאת על מנת שיהיה קל יותר להמשיך בתהליך ולהשיג את האישור המיוחל.

    עומדים לפני הגירה לארצות הברית? בסיכומו של דבר כל מה שיידרש מכם הוא גם לבדוק אודות סוגי האשרות המתאימות למעבר וכן לבדוק את סוגי הקשרים הקרובים שיש לכם על בסיס קרבה ראשונית – דבר שיכול להועיל ולקדם את תהליך קליטתכם בארה"ב.