הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך להיות גבר מושך יותר?

    רוצים לדעת איך להיות גבר מושך יותר? ובכן, כולם רוצים לדעת. יש כאלו שנולדים עם מראה טוב יותר והן קורנים ביטחון עצמי ויש כאלו שהמזל לא האיר להם פנים אבל זה לא אומר שהם לא יכולים להיות כאלו אם הם קצת ישקיעו בעצמם יותר. בואו תקראו כמה טיפים טובים איך להיות גבר מושך יותר. שיהיה לנו בהצלחה.

    איך להיות גבר מושך יותר?

    המאמר זה מתחלק ל-3 חלקים עיקריים, הראשון הוא המראה החיצוני, השני הוא שפת הגוף והשלישי הוא התנהגות עם נשים.

    מראה חיצוני

    בגדים – אל תוותרו על עצמכם ותלכו עם בגדים מלוכלכים או לא במידה שלכם, אנחנו מכירים את כל האופנות האלו שאנשים לובשים מה שיש בבית מבלי לחשוב יותר מדי, אבל אם תלבשו בהתאם לכל אירוע, תתאימו את הבגדים לצבע העיניים או העור שלכם ותקנו כאלו שיושבים עליכם בדיוק, זה רק ישחק לטובתכם.

    כושר – גם אם אתם לא רוצים להיות בודי בילדרים חשוב מאוד שתעשו כושר. אם אם מדובר בכושר בבית ובין אם מדובר על להירשם לחדר כושר. כושר טוב גם לאנשים בעלי עודף משקל וגם לאנשים עם מבנה צנום ושברירי עם עושים זאת נכון.

    גילוח ותספורת – אלא אם כן אתם בטוחים שזה נראה עליכם נפלא, אין שום סיבה שתיראו כמו אנשי מערות מזוקנים. תהיו מגולחים לגמרי או לפחות תעשו לכם זיפים מסודרים. איזו תספורת שאתם לא בוחרים לעשות, תדאגו שהיא תהיה מסודרת כל הזמן, אתם לא יודעים מתי תיפגשו את מי.

    עד הפרטים הקטנים – תדאגו להיות מבושמים כל הזמן ותשתמשו בדאודורנט, אין דבר יותר דוחה מגבר שמריח רע. תתקלחו כל יום ותקפידו לגזוז ציפורניים לעתים קרובות. אם יש לכם בעיה חמורה של שיער  בולט במקומות לא רצויים כמו אוזניים ועף, טפלו גם בזה, ושלא נדבר על נקודות שחורות באף או פצעונים בפנים, לכל דבר יש פיתרון!

    איך להיות גבר מושך יותר?

    שפת גוף

    מבט – אם אתם לא ידועים איך להסתכל על אנשים בזמן שמנהלים שיחה, תסתכלו על שחקנים מפורסמים איך הם עושים את זה בסרטים בביטחון עצמי מוחלט ותבינו שיש לזה משמעות עילאית. רוצים לדעת איך לשפר את הביטחון העצמי שלכם? גם על זה כתבנו מאמר.

    חיוך – תתפלאו אבל אפשר להתאמן על החיוך שלכם כדי שהוא יהיה יותר יפה, לא צריך לחייך יותר מדי רחב אבל לא צריך לעצור את עצמכם לגמרי. לחיוך יש משמעות אדירה על רושם ראשוני ועל שפת הגוף שלכם.

    יציבות – לגבי הליכה, אין לנו בעיה אם תקפצו בדילוגים, אולי זה טוב, אבל אל תלכו שפופים או בהליכה איטית ומייאשת שאומרת "Kill me now". תלכו כאילו יש לכם את כל הביטחון העצמי שבעולם, וזה תקף גם לעמידה רגילה במקום.

    קראו מדריך שלם על שיפור שפת גוף

    התנהגות עם נשים

    נימוסים – תחזיקו את הדלת פתוחה לאנשים, תגידו תודה וסליחה ואל תתפלאו אם אנשים יתנו לכם מבט מוזר, זה בגלל שצערנו אין יותר מדי אנשים מנומסים היום.

    שיחה – אתם יכולים לדבר על עצמכם בשיחה אבל חשוב שתקשיבו לא פחות! חשוב מאוד שתהיו מרוכזים בשיחה ותדאגו שהיא תזרום באופן מאוזן. מה שבטוח, לא להתעסק בדברים אחרים ובמיוחד לא בטלפון.

    עניין – תקדישו יותר זמן ביום כדי להתעדכן בחדשות ובנושאים מעניינים על סדר היום. נושא לשיחה זה יתרון ושלא נדבר על זה שלהראות אינטלגנציה ולשפר את הידע הכללי זה יתרון גם כן.

    ליזום – לכו תדעו מתי בחורה בעניין שלכם, אל תתביישו לפנות למישהי שאתם לא מכירים אם אתם חושבים שיש סימנים לכך שהיא בוחנת אתכם. אם אתם יוזמים, אתם מראים ביטחון עצמי וכמו שאמרנו, זה חשוב מאוד.

    שיהיה בהצלחה!

    אם אתם רוצים לקרוא מאמרים מושקעים וייעלים לקראת דייטים או שיפור עצמי, יש מלא כתבות טובות ואיכותיות באתר 4datnig. (ממליצים על מדור גולשים משתפים או מדורי הכתבות)

    תגיות: ,