הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך להצליח לקנות דירה ?

    לקנות דירה 

    הרצון לקנות דירה מדרבן אזרחים רבים הן רווקים, אלו שחיים בזוגיות ואף אלו שהקימו משפחה לעשות מאמץ ולרכוש דירה לנוחותם המקסימלית ולהרגשה של חמימות ביתית. הדרך להשגת מטרה זו אינה פשוטה ולכל אדם שחולם על כך יש מגבלות שונות שעליהן הוא משתדל להתגבר, כדי להשיג את המטרה. בשלב הראשון כדאי לחסוך עד כמה שניתן חלק ניכר מההכנסות משכר עבודה או מהכנסה כעצמאי ולייעד זאת למטרת רכישת דירה. בנוסף לכך יש משפחות רבות שבהן ההורים מעוניינים לסייע לילדים בצעד חשוב זה ולכן גם הם מייעדים למטרה זו סכום כספי מסוים, כדי שהצעירים יוכלו לקנות דירה. 

    רכישת דירה אינה כוללת את ערך הדירה בלבד אלא יש לכך גם הוצאות נלוות כמו תשלום שכר טרחה של עורך דין, תשלום למתווך וגם מס רכישה תשלום אם לא מדובר בדירה הראשונה. החשיבה של רוב קוני הדירות היא לבחור מתוך ההיצע שקיים דירה חדשה או דירת יד שנייה, לשלם כתשלום ראשון את רוב הסכום הכספי שהם צברו יחד עם ההון שקיבלו מההורים. את יתרת התשלום לבצע באמצעות משכנתא וכך לשלם בכל חודש נתח מסך ההלוואה עבור הדירה. תמיד יש להשאיר סכום כסף בחיסכון עבור ההוצאות הנלוות והוצאות לא צפויות, כמו שיפוץ קטן שיש לבצע בדירת יד שנייה טרם הכניסה למגורים.

    איפה כדאי לקנות דירה 

    בחירה של סביבת מגורים היא חשובה הרבה יותר מגודלה של הדירה, כיוון שסביבת המגורים במקרים רבים מעצבת את צורת ההתנהלות, את החינוך ואת הערכים של הילדים. לכן יש להקדיש לנושא זה חשיבה רבה. יש רוכשי דירות פוטנציאליים שמעוניינים לקנות דירה ולגור בסביבה המוכרת שלהם, בסביבה שבה הם גדלו ותוך חשיבה שחשוב מאד להישאר ליד ההורים. כשמדובר במשפחות צעירות ברור להם שהם יזדקקו מעת לעת לסיוע עם הילדים הקטנים ולכן הם נוטים להישאר בסביבת מגורים איכותית זו. 

    בחירה של עיר או שכונה חדשה 

    משפחות אחרות מחליטות שהצעד של לקנות דירה זו הזדמנות לשנות סביבת מגורים ולכן הם מגיעים לראות דירה לדוגמה בשכונה חדשה שממוקמת באזור חדש של העיר. השכונות החדשות מתוכננות באופן רוחבי ולכן יש בהן יתרונות רבים כמו פארק ירוק, שבילי אופניים, גני ילדים ובתי ספר חדשים, סביבה בטיחותית, מתנ"ס, מרכז קניות, גישה נוחה לצירי התנועה המרכזיים ועוד. 

    בנייה של מבנים חדשים בשכונות החדשות קורצת למשפחות רבות ובמקרים רבים הבחירה נופלת גם על מעבר לעיר חדשה שצומחת כעת ויש בה היצע נרחב של דירות בכל הגדלים. בערים החדשות המחירים הם זולים באופן משמעותי ולכן אפשר לרכוש דירה גדולה יחד עם איכות חיים מצוינת.

    תכנון הפן הפיננסי 

    הדרך לקנות דירה אינה פשוטה ולאורך כל הדרך יש לוודא שמבחינה כספית בוצע תחשיב נכון ולכן יש ללקוחות את מלוא הסכום הכספי עבור רכישת הנכס וכל ההוצאות הנלוות.