הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך להתכונן להפלגת נופש

    מדי שנה יוצאים עשרות אלפי ישראלים להפלגות נופש למקומות שונים בעולם, מדובר בזוגות צעירים שיוצאים לשייט רומנטי, זוגות שיוצאים אחרי החתונה לירח דבש, הורים עם ילדים, וכן זוגות מבוגרים, כולל זוגות בפנסיה שמעוניינים ליהנות מטיולים במקומות רחוקים, מקומות בהם לא יכלו לבקר כשהם היו צעירים והיו עסוקים בעבודה או בגידול ילדיהם.

    אחרי שכל אחד מהזוגות בוחר לאן לנסוע, רוכש כרטיס ועושה את כל ההכנות הנדרשות, נותר לו רק דבר אחד לטפל בו, וזו בשאלה מה לוקחים להפלגות נופש או חבילות שייט, כיצד אורזים?

    בדרך כלל לטיול של סופשבוע, אפשר לארוז תיק פשוט, לעיתים אפילו תיק גב, ללינה בבית מלון אפשר לקחת מזוודה עם בגדים מסוימים, כשחצי מהמזוודה אפשר להשאיר ריק בשביל מתנות או בגדים חדשים (תלוי כמובן לכמה זמן נוסעים, לאן ומה התקציב שעומד לרשותנו), אך מה לוקחים להפלגת נופש שיכולה להיערך בין שבוע לחודש, כשמרבית הזמן מבלים על הספי

    איך להתכונן להפלגת נופש
    Milosz_Karski / Pixabay

    נה? אומנם מדובר על ספינה גדולה עם מגוון רחב של אטרקציות מיוחדות, אך עדיין עולה שאלה, מה בדיוק יש לקחת, מה צריך לקחת ומה לא צריך.

    לפני שניכנס לשאלה החשובה, מה צריך לקחת להפלגת נופש, חשוב לומר, למרות שבמשך מרבית זמן הטיול נמצאים על הספינה, הרי שעדיין יש לא מעט נקודות בהם תרדו אל החוף, תטיילו ותבקרו במקומות שונים, כמו כן לפני ואחרי ההפלגה תבלו יום או יומיים על היבשה, לכן חשוב מאוד שתהיו  מוכנים לא רק לזמן שאתם תבלו על הספינה אלא גם מעבר לכך.

    נקודות שצריך להתייחס אליהן כשמתכוננים להפלגת נופש

    בחלק זה נציג מספר נקודות שקשורות לדברים שיש לארוז, כשאתם מתכוננים להפלגת נופש.

    1.  מזג האוויר. כמו בכל טיול, עליכם להתכונן לשאלה, מה יהיה מזג האוויר בזמן שהותכם על הספינה. עליכם לזכור, שבלילה ייתכן ויהיה לכם קר יותר.
    2.  מה כוללת הספינה. אם הספינה כוללת חנויות בגדים, אתם יכולים להניח שתוכלו לבצע השלמות של רכישות, אך קחו בחשבון שייתכן והמחיר יהיה גבוה.
    3.  עליכם לזכור לקחת את כל אמצעי העזר והציוד האישי שלכם, הכוונה לתרופות, עזרים רפואיים ועוד. אל תסתמכו על כך שתוכלו למצוא את הדברים האלה במקום.
    4.  מאחר ואתם רוב היום בספינה ואתם לא מתניידים ממקום למקום, אתם יכולים לקחת מזוודה גדולה. מה שכן, עליכם לבדוק מה גודל החדר בו אתם ישנים, כך תדעו האם המזוודה נכנסת לחדר מבלי להפריע לכם.
    5.  אל תשכחו לקחת מספיק בגדים, נעלי הליכה ונעלי ערב, כך תוכלו להסתובב במקומות בהם הספינה עוגנת.

    לפני סיום חשוב לומר, רצוי להכין את כל הדברים מספר ימים לפני הנסיעה, כך תוכלו לארוז בצורה נוחה, רגועה ובאופן הכי מעודכן בהתאם למזג האוויר.