הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך להתכונן למילואים בצורה הטובה ביותר?

    ניר מרקו
    | 27 בפברואר 2020 |

    גם אחרי שמסיימים את שירות החובה בצה"ל, עדיין יש מסלול שלם שבו החיילים לשעבר ממשיכים לתרום לצבא ולביטחון המדינה על ידי הגעתם אל ימי מילואים שמשתנים לפי הגיל ולפי השירות שבו נמצאים. 

    יש חיילים שמסיימים את שירות החובה עם פציעה ופטור משירות מילואים, יש כאלה שמתייצבים בכל פעם שבו הם מקבים הודעה של גיוס מילואים בקרבי ויש כאלה שמחליטים להתנדב ולסייע למערך שירות המילואים שתורם הרבה לצבא הישראלי. כאשר מגיע היום שבו חייל מילואים צריך להתייצב לשירות המילואים, יש כמה הכנות שכדאי לעשות טרם לכן, כדי להעביר את השירות בצורה הכי נעימה, בהתאם לתפקיד שאותו מבצעים.

    ביגוד מתאים לעונה

    זה מאוד כדאי להתעכב על הביגוד איתו חושבים להגיע אל שירות המילואים. למה זה חשוב? כי יכול להיות כי המקום שאליו נוסעים הוא כזה שבו מזג האוויר הוא קריר, קר במיוחד או כזה שבו דווקא יש לחות מאוד גבוהה שגורמת להזיע בצורה שמחייבת בגדים מנדפים. 

    עבור החורף, באופן כללי, כדאי לבחור בגדים שכוללים גופייה טרמית לחימום יותר אפקטיבי, כפפות ואף כובע צמר חמים לאזורים קרים במיוחד, ועבור ימי הקיץ להביא גופיות ובגדים מנדפים בצורה שתאוורר את הגוף ביעילות בימי הקיץ החמים, ומספר גבוה של גרביים ותחתונים להחלפה עד אשר ימי המילואים מסתיימים להם וחוזרים אל השגרה. 

    באופן כללי, ניתן לציין כי מה שלוקחים לשירות המילואים תלוי במידה רבה בסוג השירות שאותו מבצעים, וכך יש לבחור גם ציוד טקטי ללוחמים וציוד אחר עבור משרתי מילואים ביחידות אחרות שעדיין מבצעים גם שירות של מילואים.

    ציוד עזר נוסף

    ציוד עזר נוסף תמיד יכול להפוך את השירות למשהו יותר נוח ויעיל, וכאן מוצר פשוט וחכם כמו למשל לדרמן, יכול לתת את הגיבוי במקום שבו אין ממש אלטרנטיבות אחרות לחיתוך, פתיחה וגזירה של דברים. אל הרשימה הזו כדאי להוסיף גם גז מדמיע לבטיחות מקסימלית, ופנס עוצמתי ועמיד שיכול להאיר את הדרך בכל מקום חשוך שבו נמצאים.

    לא שוכחים מוצרי טיפוח

    ברגע בו נמצאים מחוץ לאזור הנוחות של הבית זה חשוב לשמור על הרמה האסתטית גבוהה ככל האפשר, ודבר זה אומר כי יש לארוז בתרמיל המילואים גם מיני פריטים ששומרים על האסתטיקה גבוהה, כמו מברשת ומשחת שיניים, דיאודורנט, מוצרי גילוח, שמפו, סבון, מקלוני אוזניים ומוצרי טיפוח נוספים כמו בושם ומסרק לאלה שעדיין יש להם מה לסרק אחרי שהם כבר אנשים לא ממש צעירים…