הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך ללמוד בניית אתרים

    ניר מרקו
    | 29 באוגוסט 2019 |

    בעשור האחרון אנו צופים בתהליך מרתק שבו תחום האינטרנט מתפתח בצעדי ענק ואתרי אינטרנט משמשים ככרטיסי ביקור דיגיטליים המאפשרים לבעליהם להציג את מרכולתם ולמתג את החברה או העסק שלהם באופן מדויק ואטרקטיבי. מציאות זו מובילה יותר ויותר אנשים להחליט ולהתמחות בבניית אתרי אינטרנט. במאמר זה נגולל בפניכם מהם היתרונות של ההחלטה להירשם אל קורס בניית אתרים ומהן האפשרויות אשר עומדות לרשותכם.

    יתרונות המקצוע – בניית אתרים

    • פרנסה קבועה – כאן מדובר על תחום תעסוקתי בו תמיד תהיה דרישה גדולה, אם בהווה ואם בעתיד. מדי שנה יותר ויותר אנשי מהמגזר הפרטי, עסקים, חברות ומוסדות מחליטים על בניית אתר אינטרנט ואילו חברות אחרות בוחרות לשדרג את האתרים הקיימים. בשורה התחתונה, מדובר על מקצוע מבוקש שיספק לכם פרנסה קבועה בהווה ובעתיד.
    • עצמאי או שכיר- תוכלו להחליט האם להרוויח את השכר שלכם כבוני אתרים במתכונת שכירים בחברה או בניית קריירה כעצמאיים בתחום.
    • קורס קצר – קורס בניית אתרים הוא לרוב קורס קצר (עד כ- 300 שעות) שלאחריו תוכלו להתחיל לעסוק בתחום ולהרוויח כספים.
    • אין הוצאות נלוות – כל שאתם צריכים הוא מחשב, חיבור לאינטרנט והוצאה חד פעמית על קורס בניית אתרים, השקעה אשר תוחזר לכם במהרה.

     

    כל הדרכים ללמוד בניית אתרים

    לימודי בניית אתרי אינטרנט יכולים להיעשות במסגרת אקדמאית במסלול לתואר ראשון במדעי המחשב או הנדסאי מחשבים  או לחלופין במסגרת לימודי תעודה במכללה זו או אחרת או באופן עצמאי. טרם בחירת המסלול המתאים לך ללימודים חשוב שתוודא שאכן מדובר על קורס אשר יעניק לך את כל הכלים לכתיבה, בנייה והקמה של אתרי אינטרנט בשנת 2019 כמו למשל היכרות עם מערכות CMS, הכרה עם שפות תכנות ווב, הכרה של פלטפורמות שונות, כמו למשל וורדפרס ועוד.

    • לימוד עצמי חינמי באמצעות בלוגים או סרטוני יו טיוב – נכון להיום יש אפשרות של לימוד אוטודידקטי וזאת באמצעות סרטוני וידיאו ביו טיוב או באמצעות עיון במדריכי בניית אתרים באינטרנט. היתרון: אין הוצאות. החסרון: אין סילבוס, אין דרך לדעת עד כמה הדברים הנלמדים אכן מקצועיים ואין תעודה.
    • קורסים אונליין – יש קורסים אותם ניתן לרכוש אונליין בעלויות נמוכות, כמו לימוד בפלטפורמת udemy היתרון המרכזי בא לידי ביטוי בעלות הנמוכה של הקורס ובזה שניתן לבחור ללמוד בנוחות דרך המחשב האישי בכל יום ושעה בהם אתם מעוניינים ובכל מקום בו יש חיבור לאינטרנט. החסרונות הם שלא תמיד קל להבין את המבטא של המדריך, לא תמיד ההסבר של המדריך מספק. בנוסף, ברוב הקורסים אין אפשרות ליצור קשר עם המדריך על מנת שיסביר למה הוא התכוון ולעיתים רמת הלימוד בקורס אינה תואמת את רמת הלימוד של הלומד.
    • קורס תעודה של הייטק במכללה – כאן מדובר על הקורסים הפופולאריים ביותר ולא בכדי. קורסים אלו מוצעים על ידי מכללות מוכרות בישראל והנרשם יודע בדיוק מה הוא מקבל: קורס קצר (כ- 300 שעות), עם סילבוס מפורט, מרצים מקצועיים וכאלו אשר יתאימו את עצמם לרמת הסטודנטים שנרשמו לקורס ויענו בשמחה על כל שאלה. בנוסף, כל סטודנט שיעמוד בהצלחה בתנאי הקורס יקבל תעודת סיום של בונה אתרים. בנוסף, רוב המכללות בישראל מציעות השמה בתחום ההייטק והאינטרנט ולעיתים ניתן לקבל מלגה (משוחררי צבא ועוד).
    • תואר במדעי המחשב – לימודים של שלוש שנים לפחות. אם אתם מעוניינים להתמקצע בכל הקשור אל תכנות ופיתוח ולהתברג בתחומים אלו ואף לבנות קריירה בניתוח מערכות ובנוסף גם ללמוד על בניית אתרים, מסלול זה יכול להשתלם לכם. אך אם אתם מעוניינים ספציפית להתחיל ולעבוד כמה שיותר מהר במקצוע פרקטי ומעניין בתחום האינטרנט, קרוב לוודאי שתוותרו על ההזדמנות. 

    לסיכום, בניית אתרי אינטרנט הוא מקצוע נדרש, אשר יכול לפתוח בפניכם אפשרויות תעסוקה רבות ופרנסה יפה. בהצלחה!