הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך ללמוד לבגרויות?

    תקופת הבגרויות עשויה להיות מאיימת על חלק מהתלמידים, אך בהינתן הטיפים הנכונים, בהחלט ניתן לצלוח הכנה לבגרות כהלכה, להוציא את הציונים שאנו שואפים להגיע אליהם ולחייך כל הדרך הביתה.

    תקופת הבגרויות מהווה מעין צוואר בקבוק ללמידה שצברנו במשך השנים, ובמשך שנות התיכון בפרט, כך שהכנה צריכה לכלול, עבור מרבית התלמידים, מספר מרכיבים חשובים אשר בונים את התמונה המלאה של הכנה לבגרות על צדה הטוב ביותר. תלמידים רבים נעזרים בשיעורים פרטיים כדי לחדד חומרים מסוימים, משתלבים בקבוצות למידה אשר מסייעות בהחדרת מוטיבציה, משתמשים בשיטות מגוונות אחרות כדי לצלוח את התקופה הזו, שמסמנת תחילתו של פרק חדש בחיינו.

    חזרה על החומר בקבוצות לימוד;

    אין ספק שכח הקבוצה הוא, באופן משמעותי, חזק יותר מאשר כח האדם היחיד ותלמידים מפיקים הן הנאה והן תועלת מלימוד קבוצתי עם חברים. בעת שאנו לומדים עם אנשים נוספים, החדרת מוטיבציה מתבצעת ביתר קלות, מתקיים סיעור מוחין שמאפשר הסקת מסקנות וחידוד חומרים, מתאפשרות עזרה הדדית ושיתופיות מבורכת שרק יכולה לתרום לנו.

    נכון, הכנה לבגרות עשויה להתרחש במסגרות ובצורות שונות, ולפעמים הלמידה הפרטנית עשויה להועיל יותר מאשר הלמידה הקבוצתית, כך שמומלץ לנסות שיטות שונות ולהסיק באשר לדרך שהכי מתאימה לכם. טיפ קטן, גם בגילאים מתקדמים, אנשים עדיין מגלים את עצמם מחדש ונחשפים בפני סוגי התנהגויות חדשות בעצמם, כך שגם אם אתם חושבים שאתם "מכירים את עצמכם" ויודעים בדיוק למה אתם זקוקים, השאירו מקום להיות מופתעים מעצמכם ולגלות דרכים חדשות של הכנה לבגרות מוצלחת.

    במידה ואופי למידתכם הינו פרטני יותר, תוכלו לנסות וליצור קבוצות קטנות של 3 אנשים (כולל אתכם) או להסתייע במורה פרטי עבור בגרויות.   

    הכנה לבגרות בסיוע עזרה חיצונית;

    מורים פרטיים הם אופציה נהדרת עבור תלמידים הזקוקים לחידוד למידה והעמקה בחומרי לימוד, אך לא רק. למעשה, שיעורים פרטיים ניתנים עבור כל רמות התלמידים והסיוע בכך הוא רב וממוקד בלמידה מאוד פרטנית, אשר מאופיינת בחופש של התלמיד לשאול שאלות, להתעכב כאוות נפשו על נקודות לא מובנות ולחולל הבדל משמעותי באופן התפיסה וההבנה של החומר.

    תלמידים רבים "מקדימים תרופה למכה" ובוחרים בהסתייעות במורים פרטיים עוד במהלך השנה ובתיכון, וזאת בכדי להוריד את מפלס הלחץ ולהגיע לתקופת בגרויות כשהם כבר בקיאים בחומר הנלמד.

    טיפ אחרון עבור הכנה לבגרות באופן מוצלח, הוא בכך שכדאי תמיד, גם בתקופות אחרות בחיינו, לנסות ולהיות רגועים ובטוחים בהצלחתנו. אם אתם מרגישים שהלחץ מסייע לכם בהתמודדות עם החומר, זו הדרך שלכם ואין שום בעיה עם זה, רק הקפידו לוודא כי אינכם מזיקים לעצמכם מבחינה רגשית, פיזית או נפשית ונסו להפיק גם הנאה במהלך הדרך.