הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך למנוע גניבת אופניים?

    אופניים חשמליים הפכו עם השנים למוצר מבוקש מאוד. אם אתם רוצים לשמור על האופניים שלכם אצלכם ולא אצל אנשים זרים, חשוב לנקוט במספר דרכי פעולה הקשורות למיקום שבו הן ננעלות, איכות המנעול וטכניקת הנעילה. כמובן שבכל מקרה חשוב להשתדל להשאיר אותם כמה שפחות במיקומים חיצוניים וללא השגחה.

    מיקום השארת האופניים

    במידה ואין ברירה אלא להשאיר את האופניים נעולות בחוץ, השתדלו לעשות זאת במקומות מרכזיים שרואים תנועה המונית של אנשים, ולהימנע מלהשאיר אותם במקומות נידחים ולא פומביים דיים. כדאי לעשות את המיטב כדי שלא תצטרכו להשאיר את האופניים בשום מקום ללא השגחתכם בשעות הלילה, אלא רק בשעות היום. מעבר לכך, אין להשאיר את האופניים במיקום חיצוני למשך זמן רב ברציפות, אפילו אם הם קשורים ונעולים. אל תשאירו פרצה לגנב.

    לקחת מה שאפשר

    אם כבר אתם עוזבים את האופניים אי-שם, קחו אתכם מה שאפשר – סוללה, כסא ואף את הגלגל הקדמי. אלו חלקים שמורידים מאטרקטיביות הגניבה ויכולים למנוע אותה מראש.

    מנעול נכון

    גם מנעול נכון מהווה אמצעי הרתעה, אך כמובן שהרבה מעבר לכך. המנעול הטוב ביותר הוא כנראה מנעול פרסה. הוא לא מבטיח שהאופניים לא יגנבו, כי גם אותו בסופו של יום ניתן לפרוץ. מה שכן, הרבה יותר קשה לפרוץ אותו מאשר מנעולים מסוגים אחרים, והפריצה מצריכה ציוד ספציפי. הוא לא קל משקל והוא אינו זול, אך בסופו של יום הוא משתלם ובטוח יחסית – ואלו המאפיינים החשובים ביותר. מומלץ להשתמש במנעול פרסה בעובי 12 מ"מ לפחות.

    טכניקת וטקטיקת הנעילה

    זוהי אולי הסוגיה החשובה מכולן כאשר רוצים למנוע גניבת אופניים חשמליות מתקפלות או רגילות. באופן גורף, יש להקפיד על מספר דברים בעת הנעילה:

    • האופניים צריכות להיקשר למקום יציב ואיתן.
    • יש לקשור חלקים באופניים שאינם ניתנים לפירוק.
    • יש לנעול את הגלגלים אל האופניים, כך שהם לא יפורקו ויילקחו בנפרד.
    • יש לפרק את החפצים שניתן לפרק ולקחת אותם עמכם.
    • ניתן לשקול להשתמש בשני מנעולים מסוגים שונים או במנעול + אמצעי קשירה נוסף. באופן זה ניתן לפרק את הגלגל הקדמי, לקשור אותו לאופניים ואת האופניים לקשור למקום היציב והקבוע שבו בחרתם.

    שימרו על כללים אלו ותמנעו מגניבת האופניים בדרך הטובה והיעילה ביותר.