הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לנקות מערכות מיזוג אוויר?

    מזגנים שונים מהווים מכשירים בסיסיים ביותר בשגרת החיים האיכותית והמודרנית

    קשה לחשוב כיצד היו נראים החיים שלנו כיום אם לא היינו מסתמכים על מערכות מיזוג אוויר במידה בה אנחנו מסתמכים עליהן כיום. במיוחד בימי הקיץ החמים, מערכות מיזוג האוויר השונות של חיי היום יום שלנו מלוות אותנו בכל מקום – בבית שלנו, במקום העבודה שלנו, ברכב – הכל במטרה לספק בריחה רגעית מתנאי מזג האוויר בחוץ. עם זאת, ההסתמכות הגדולה שלנו על מערכות מיזוג אוויר שונות מכתיבה לנו כי עלינו גם לשמור עליהן כמה שיותר טוב – ובין אם מדובר במזגני מיצובישי ובין אם במזגנים של כל חברה אחרת, אנחנו צריכים לדעת כיצד לנקות מערכות מיזוג אוויר בצורה הטובה ביותר.

    איך לנקות מערכות מיזוג אוויר
    ElasticComputeFarm / Pixabay

    איך בדיוק מנקים מערכות מיזוג אוויר שונות? מתי צריך לעשות זאת?

    • מתי מנקים מזגנים? מזגנים מסוגים שונים – מזגני מיצובישי, אלקטרה, אלקו או כל חברה אחרת – צריך לנקות לפחות אחת לחודש-חודשיים בכדי לשמור על איכותן לאורך זמן. ניקוי מזגנים צריך להתבצע בצורה מקצועית, ונבין בדיוק במה דברים אמורים, אבל חשוב להבין שהניקוי התקופתי הזה הוא חשוב עבור שמירה על איכות העבודה של המזגן, שכן מזגן מלוכלך הוא מזגן שעבודתו נפגעת, הדבר מבזבז לנו יותר חשמל, ואף פוגע בתקינות המזגן במבט קדימה.
    • איך מנקים מזגן? ניקוי של מערכות מיזוג אוויר תלוי בסוג המערכת אותה רוצים לנקות. הכוונה היא לא בהכרח לניקוי שונה של מזגני מיצובישי מול מזגנים מבית אלקטרה (אם כי תמיד כדאי להישאר נאמנים להוראות היצרן) – אלא יותר לסוג מערכת מיזוג האוויר אותה רוצים לנקות. ניקוי של מזגנים משרדיים או ביתיים קטנים ומפוצלים, צריך להתבצע פשוט בניקוי של הפילטרים, שטיפה וייבוש שלהם. מאידך, ניקוי של מערכת VRF גדולה צריך להיות באמצעות כלים מקצועיים ואנשי מקצוע, שיודעים לנקות את תעלות המיזוג בצורה אפקטיבית.

    נקו את מערכות מיזוג האוויר בהן אתם עושים שימוש קבוע – הדבר משפיע על תקינותן ואיכותן

    ניקוי של מערכות מיזוג אוויר שונות צריך להתבצע בצורה המקצועית ביותר שניתן לבצע אותו – ובכדי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, עליכם ראשית להקפיד על ביצוע קבוע של הניקיון הזה, ושנית לפנות לגורם מקצועי רלוונטי אם הדבר נחוץ.