הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לנקות שטיח בבית

    לא כולם מקפידים לנקות את השטיח שלהם בבית, לפעמים זה בגלל שזה פשוט לא נפוץ כמו שטיפת רצפה או ניקוי אבק מהשולחן ולפעמים זה בגלל שהם לא יודעים איך לנקות שטיח בבית. עם זאת, ניקוי שטיחים זו פעולה שצריכה להיעשות לפחות פעם בכמה שבועות בודדים. אבק, חול, שיערות ואפילו חרקים קטנים יכולים להימצא בו לא מעט ועל כן לא כדאי להזניח את השטיח מבין שאר הדברים שאתם מנקים בבית.

    איזה סוגי שטיחים יש?

    יש 2 סוגים עיקריים של שטיחים:

    שטיח מסיבים סינתטיים – בדרך כלל השטיח הזה עשוי מפוליאסטר ויכול להיות במגוון סגנונות בעצמו הכוללים שטיח שאגי, שטיח עם שיערות קצרות וכו'… שטיח כזה בדרך כלל זול יותר ופשוט יותר לניקוי מאשר שטיח מסוג אחר.

    שטיח מסיבים טבעיים – שטיח שעשוי מחומרים טבעיים כמו כותנה, משי וכו' נפוצים לא פחות. גם הוא מגיע בשלל סגנונות והוא יקר יותר משטיח מסיבים סינתטיים. בעת הניקוי שטיח כזה דורש יותר תשומת לב ועדינות.

    איך לנקות שטיח בבית

    איך לנקות שטיח בבית?

    לפני שמחליטים לנקות בבית, צריך לבדוק אם אפשר בכל לנקות את השטיח מהסוג הזה בבית והאם הלכלוך המדובר יכול לרדת ללא ציוד וחומרים מתאימים. כתמים כמו שמנים תעשיתיים למשל, לא יורדים בכלל בקלות ואין טעם לנסות. חשוב מאוד לבדוק טוב ולהתאים את שיטת הניקיון לסוג השטיח ולכן במאמר זה נתייחס ללכלוך נקודתי על שטיחים פשוטים.

    אבק

    כשמדובר על אבק לא צריך לחשוב יותר מדי, בעזרת שואב אבק אפשר לעבור על השטיח באופן שבועי ואחת לכמה שבועות מומלץ להוציא את השטיח החוצה ולטפוח עליו עד שהאבק יוצא החוצה. אם אין חלון או מרפסת מתאימה אפשר לעשות זאת בבית ואז לאסוף את האבק שנותר על הרצפה בעזרת מטאטא ויעה.

    כתמים

    אנשים נוטים לחשוב שכשיש כתם הדבר הנכון לעשות הוא לקחת סמרטוט וכמות נכבדה של מים ולהתחיל 'למרוח', אז לא. מה שצריך לעשות במצב כזה הוא לספוח את הנוזל בעדינות מבלי לגרום למריחה. עושים זאת באמצעות בד כותנה או מגבת שאיתם סופגים את הכתם ולאחר שדאגנו שהכתם לא יימרח יותר והשטח המלוכלך לא יגדל, אפשר לדלל את הכתם עם מים וסבון בנקודה המבוקשת. חשוב לנקות כתמים זמן קצר לאחר שהם קורים ולא להמתין עם זה אחרת הכתם עלול להיות הרבה יותר קשה לניקיון.

    קראתם את המאמר שמסביר איך לנקות שטיח בבית ואתם לא בטוחים שאתם רוצים לקחת את הסיכון הזה בשטיח היוקרתי שלכם?אפשר לפנות לחברת ניקיון שמספקת את השירותים האלו והמחיר בדרך כלל נע בין 200-400 ואפילו יותר כשמדובר בשטיחים גדולים.

    תגיות: