הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לעצור שיהוקים מהר?

    מכירים את הרגעים האלה שאתם מתחילים לשהק ולא מפסיקים? ובכן, גם אני, ולכן החלטתי לכתוב את המאמר הזה תוך כדי שאני משהק כדי שיעלו לי רעיונות נוספים תוך כדי. אז בואו לקרוא איך לעצור שיהוקים מהר, אני ניסיתי וזה עובד!

    לעצור פיהוק

    דרכים לעצור שיהוקים

    נסו אחת או יותר מהדרכים הבאות.

    לעצור את הנשימה

    קחו אוויר לריאות והפסיקו לנשום במשך כמה שיותר זמן שאתם יכולים, אם אתם רואים שאתם מתחילים להיות טיפה מסוחררים תפסיקו עם זה.

    שתו מים הפוך

    כן, מה שאתם שומעים. מלאו כוס או בקבוק ונסו לשתות את המים כשאתם הפוכים, אם אתם מתקשים לעשות את זה נסו להכניס את המים לפה, היפכו את עצמכם (התכופפו עד שהראש יהיה כלפי מטה) ובלעו את המים. עשו זאת כמה פעמים, לנו זה עובד מצוין לא מעט פעמים.

    בהלה

    אומרים על השיטה הזאת שהיא מאוד אפקטיבית, אבל הבעיה היא שמאוד קשה ליישם אותה. אתם צריכים שמישהו יבהיל אתכם, אבל ברגע שאתם אומרים למישהו לעשות את זה זה פתאום הופך להיות הרבה יותר קשה.

    נשמו לתוך שקית

    מכירים את זה שיש לכם בחילות במטוס אז אתם נושמים ונושפים לתוך שקית? אומרים שהשיטה הזאת עובדת גם במקרים של שיהוקים, אז למה לא לנסות?

    מקלחת קרה

    מקלחת קרה תעזור לכם להתאפס טיפה. מה גם שבלי שום קשר למקלחת, יש בזה אפקט פלצבו, אתם תכנסו למקלחת והזמן שיעבור כבר יעלים לכם את השיהוקים מבלי שתשימו לב.

    עזרו לאחרים

    אז עכשיו אולי אתם צריכים את זה, בל אם תראו מישהו משהק, נסו להבהיל אותו בתור התחלה ואם זה לא עוזר תמליצו לו על שאר השיטות, הוא יודה לכם אחר כך.

    תגיות: