הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לעצור שלשולים?

    אם אתם רגישים כשאתם קוראים משהו, כדאי שתפסיקו עכשיו כי השיחה הזאת לא הולכת להיות נעימה. במאמר הבא נדבר על שלשולים ועל איך ניתן לעצור אותם. שלשולים זה דבר מאוד לא נעים וכשיש לנו התקף שלשולים הם יכולים להימשך כמה ימים ולעבור לבד, גם אם לא עושים כלום בנידון. אך במידה והם נמשכים יותר מכמה ימים כדאי ללכת לרופא כדי לבדוק שלא מדובר בבעיה יותר חמורה.

    הערה נוספת שצריך לקחת בחשבון היא שטיפולים שונים כמו תרופות לעצירת שילשולים מתאימות למבוגרים וחלק אחר מתאים לילדים, לא כל התרופות מתאימות לכולם ולכן חשוב לבדוק לפני שאתם לוקחים תרופות מסוימות.

    בואו נדבר רגע מה עושים כשיש שלשולים – איך עוצרים אותם?

    ודאו שאתם שותים מספיק

    למרות שזה נראה קצת לא מתאים לטיפול בבעיה, חשוב מאוד לשתות הרבה נוזלים. כשאנשים שסובלים משלשולים הולכים לעתים תכופות לשירותים הם מאבדים הרבה נוזלים, חשוב מאוד להימנע ממצב של התייבשות ולשתות הרבה נוזלים. הנוזלים יכולים להיות מים, הם יכולים להיות מיצים אבל הם בשום פנים ואופן לא יכולים להיות חלב, קפה ואלכוהול, כי משקאות אלו לא טובים לגוף (במיוחד מצב כזה). חלב באופן ספציפי גורם לרגישות ללקטוז וזו לא התוצאה שאתם רוצים להגיע אליה.

    אכלו את האוכל המתאים

    אנשים שסובלים משלשול זהירים מאוד בנוגע למה שהם מכניסים לפה, אבל לאט לאט כדי להכניס לגוף שלכם אוכל שיחליף את פעולת השלשול ויתן לכם יציאות יותר מאוזנות. מאכלים אלו בין היתר הם בננה, אורז ולחם. במידה והשלשולים שלכם חוזרים מדי פעם כדאי מאוד שתבדקו מה אתם אוכלים ותעשו מעקב כדי להבין אולי משהו ממה שאתם אוכלים גורם לשלשולים.

    צרכו תרופות במידת הצורך

    תרופות לשלשולים נחוצות במקרים רבים. במיוחד במקרים של אנשים שסובלים משלשולים בנסיעות (יש ממש תופעה של אנשים שחווים שלשולים כשהם בנסיעות או טיסה לחו"ל) אם מדובר באדם בגיל ממוצע, ללא מחלות, לא בהריון או כל דבר אחר, אפשר לקחת תרופות פופולריות כמו טקסטן או כל תרופה אחרת שמופיעה על המדפים בחנויות התרופות.

    שלשול במחזור

    נשים רבות שואלות האם שלשול במחזור זה דבר נורמלי, אז התשובה לכך היא כן. עוד מידע על כך בהרחבה תוכלו לקרוא בדף שעוסק בהקאות ושלשולים במחזור.