הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לצלם תמונת הריון טובה?

    מערכת האתר
    | 29 בינואר 2017 |

    את רוצה לצלם תמונת הריון טובה? כזאת שיהיה שווה לפרסם בפייסבוק או אולי למסגר ולתלות בבית? ובכן, יש לך הרבה מחשבה להקדיש לנושא אבל הזמן לצילום התמונה די מוגבל כי את צריכה שהבטן תהיה עגלגלה ושהצילומים לא יהיו לקראת סוף ההריון כך שאת עדיין תרגישי בנוח במהלך הצילומים. מה זה אומר? שיש לך משהו כמו חודש-חודשיים לצלם תמונה טובה, אז אל תבזבזי זמן ותתחלי לקרוא איך לעשות את זה טוב.

    רעיונות וטיפים לצילום תמונת הריון

    כשמצלמים תמונות הריון חשוב לצלם כמה תמונות שונות ומגוונות כדי למצוא מבין כל התמונות את התמונה הטובה והאהובה עלייך. יש הרבה סגנונות והרבה רעיונות שאפשר ליישם, אבל רק בודדות באמת יהיו בעלות ערך עבורך. תנסי לצלם תמונות בתוך הבית ותמונות בחוץ, תמונות בפארק ותמונות בגינה, תמונות שחור לבן ותמונות צבעוניות. ככל שיהיה יותר גיוון כך הסיכוי שתמצאי את זאת שאת ממש אוהבת גדל.

    למה תמונות שחור לבן?

    תמונות שחור לבן נראות אומנם מיושנות במבט ראשון, הרי למה לצלם שחור לבן כשיש היום מצלמות איכותיות עם מלא מלא צבעים שווים? ובכן. כל אנשי המקצוע בתחום הצילום מסכימים שצילומי שחור ולבן מספרים סיפור בצורה עמוקה ומשמעותית יותר מאשר תמונות צבעוניות. צילומי שחור ולבן יכולים להראות ממש סיפור שלם שהתחיל לפני הצילומים ולהראות את הרגש של המצולמים בצורה שצילומים צבעוניים לא מספיקים.

    תנסו גם את הרעיונות החרושים

    יש את התמונות הבנאליות של להתמקד בבטן ולשים עליה יד. נכון שזה חרוש, אבל זה לא אומר שצריך להימנע תמונות כאלו. בנוסף לכך יש סגנונות נוספים, אפשר לצרף את הבעל לצילומים כדי שגם הוא יוכל לחבק מאחורה או לשים את הראש על הבטן. כל הדברים הבנאליים האלו יכולים מאוד להוסיף כדי להגדיל את אלבום צילום ההריון שלכם.

    צאו החוצה

    כמה כבר אפשר לצלם בבית? כמעט בכל מצב הטבע יכול להועיל לצילומים שלכם, לא רק בצילומי הריון אלא באופן כללי. צאו לטבע והצטלמו בסביבה עם נוף יפה. לשבת בשדה רחב, מתחת לעץ, ליד מעיין או סתם על סלע באמצע שום מקום. זה נראה נהדר, תנסו כל מיני מקומות, בתנוחות וזוויות שונות ותראו שאפשר למצוא לא מעט רגעים יפים ששווה להנציח.

    לטשו את התמונה

    גם אם אין לכם ידע בפוטושופ כמו שיש לצלמים מקצועיים אתם עדיים יכולים ללטש את התמונות. יש אפילקציות ותוכנות מאוד פשוטות לשימוש, אבל חשוב לדעת לעשות הכל במינון נכון. לא לשחק יותר מדי עם אפקטים ולא לנסות לשלב דברים מורכבים לתמונה פשוטה. צלמת מקצועית תדע לעשות את הליטוש הזה בצורה הטובה ביותר ולפעמים עין של אדם חובבן לא שמה לב שעיבוד יתר של התמונה ייגרע מאיכותה.