הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לקבל חוות דעת בזמן מעצר?

    מערכת האתר
    | 18 בדצמבר 2016 |

    אחד מקווי ההגנה הנפוצים ביותר תחת אישום פלילי הוא אי שפיות

    אף אחד מאתנו לא רוצה להגיע למצב שבו הוא עומד בפני אישום פלילי מסוג כזה או אחר. במצבים כאלה, עצם החירות שלנו היא שעומדת על הכף – ואם אתם לא אחראיים למעשיכם בזמן העבירה שבגינה אתם מואשמים, אתם צריכים לדעת כיצד להוכיח זאת ולמנוע מעצמכם את עונש המאסר החמור שכוללת עבירה פלילית. אחד מקווי ההגנה הידועים ביותר בהקשר זה הוא של חוסר אחריות למעשה הפלילי בשל מחלת נפש כזו או אחרת – ובכדי להוכיח דבר שכזה יש צורך בחוות דעת פסיכיאטרית. אז איך אפשר לקבל חוות דעת שכזו בזמן מעצר?

    איך לקבל חוות דעת בזמן מעצר?

    איך ניתן לקבל חוות דעת פסיכיאטרית בזמן מעצר?

    • להכות בברזל בעודו חם – ככל שהזמן עובר מרגע ביצוע העבירה, כך קשה יותר להוכיח חוסר אחריות מבחינה פסיכיאטרית – לכאן או לכאן. כמובן שמי שצריך להוכיח את חוסר הכשירות הזו הוא הפסיכיאטר שנותן חוות דעת – ויש צורך בחוות דעת פסיכיאטרית מקצועית שתוכיח מעל לכל ספק סביר שהאדם לא היה אחראי למעשיו כשהוא ביצע את העבירה, ומשום כך יש צורך להכות בברזל בעודו חם, ועוד בזמן המעצר לדרוש חוות דעת מקצועית.
    • דעו את זכויותיכם – אדם זכאי לקבל, גם בזמן מעצר על פשעים חמורים למדי, חוות דעת פסיכיאטרית שתקבע האם הוא אחראי או לא אחראי למעשיו. חוות דעת שכזו היא זכות חוקית של כל עציר על כל סוג של עבירה – וחשוב לפנות לעורך הדין המגן עליכם בכדי שידרוש זאת, ובמצבים כאלה רשויות החוק צריכות לספק פסיכיאטר מטעמן שיבצע את חוות הדעת הזאת. במצבים מסוימים יש גם אפשרות לדרוש חוות דעת נוספת, וניתן גם להוכיח מצב נפשי קודם למחלה – בכדי לחזק את קו ההגנה הזה.

    גם במעצר, אתם צריכים לדעת מה הזכויות שלכם וכיצד להגן על עצמכם

    אדם שנמצא תחת מעצר הוא לא אדם ללא זכויות – למעשה, מדובר באדם שחשוב מאוד להגן על זכויותיו, ושחזקת החפות עומדת לו עד אשר יוכח אחרת. בכל מקרה, אתם צריכים לדעת מה הזכויות שלכם ולדעת לדרוש אותן – במיוחד כאשר מדובר בזכות לקבל חוות דעת פסיכיאטרית עוד בזמן המעצר.