הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לשווק אתר של עסק חדש בגוגל

    ניר מרקו
    | 4 באוקטובר 2020 |

    כדי לשווק אתר שזה עתה עלה לאוויר- אתם צריכים עזרה של מקצוענים

    עלייה של אתר עסקי חדש לרשת, היא כמובן שמחה גדולה עבור בעליו והיא התחלה של דרך מאוד משמעותית עבור העסק, שכן היא פותחת את האפשרות לשווק אותו בצורה מקוונת ולהעלות באופן משמעותי את פוטנציאל המכירות שלו. יחד עם זאת, על מנת לשווק אתר חדש יש לפעול בכמה מישורים בו זמנית ולחשוב גם כמה צעדים קדימה. רק מקדם אתרים מקצועי יבנה עבורכם אסטרטגיית קידום שתתן תוצאות בטווח הקצר, אבל גם תעבוד עבורכם לטווח הארוך.

    היתרונות של קידום אתר בצורה מקצועית

    עבור כל אתר שזה עתה "נולד", יש לתכנן אסטרטגיה של קידום דיגיטלי אשר תכלול, שלב אחר שלב, את כל הפעולות שיעזרו לו לכבוש את המקום הראשון בעמוד הראשון של גוגל, בתחומו כמובן. רק בעל מקצוע מיומן, אשר מכיר לעומק את הכללים של גוגל ויודע כיצד להשתמש בהם כדי לעזור לאתר להתקדם, יוכל להתאים עבורכם את התוכנית הייעודית שתעשה את העבודה כמו שצריך.

    מצד אחד, זה נכון שאתרים הבנויים על וורדפרס, למשל, קל מאוד לשנות בהתאם לדרישות של seo אבל אם אינכם מכירים לעומק את השוק התחרותי הזה של אתרי האינטרנט הדומים לזה שלכם, לא תוכלו למקד את הפעולות שלכם בצורה שתהיה אפקטיבית באמת. מחקר יסודי למציאת מילות מפתח רלוונטיות, כמו גם הבנה באשר למאפייני הגולשים ומיקוד התוכנית בקהל היעד של האתר, הם הבסיס לתוכנית שתהיה יעילה באופן מיידי ומהיר אך אפילו עוד יותר בחלוף תקופה מסוימת.

    מעוניינים לשווק אתר חדש? אלו השלבים הנכונים  

    קידום אתרים מקצועי בגוגל, יתחלק לשני חלקים עיקריים שהם קידום ממומן ואורגני. בשלב הראשוני ועל מנת לייצר מקסימום של חשיפה, כדאי להעלות קמפיין ממומן לאוויר ובכך לייצר תנועה מיידית באתר החדש, שיכולה להתבטא בלא מעט מכירות. במקביל, חשוב להשקיע בפעולות ארוכות טווח של קידום אורגני, אשר הפירות שלהן יגיעו בחלוף כמה שבועות ואפילו חודשים, אך הם יישארו יציבים לאורך זמן.           

    ניסויים ובדיקות מהווים חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית הקידום, שבהחלט יכולה להשתנות עם הזמן ובהתאם לתוצאות והביצועים של האתר עצמו. חשיבה ותכנון מחדש ייתכנו בכל תכנית לקידום אתרים, לכן אתם זקוקים למקדם אתרים שיידע להצביע על הנקודה המסוימת בזמן שבה צריך להגביר פעילות, או לחילופין לשנות את האמצעים שנוקטים בהם, למשל להעלות מחדש קמפיין ממומן, או לשים דגש על מילות מפתח מסוימות, במקום אחרות.

    מדוע חשוב לייצר נוכחות גם ברשתות החברתיות?

    כדאי לתת את המקום בתוך תכנית השיווק והפרסום באינטרנט, גם לרשתות החברתיות שיכולות, ללא ספק, להביא גולשים רבים אל האתר. ניתן ולרוב אף רצוי, לשלב בין שיטות שונות של קידום בגוגל ובין יצירת נוכחות ברשתות חברתיות וקיבוץ של קהילת גולשים סביב האתר, מה שמוסיף לתחושת השייכות של הלקוחות אל העסק – ולרוב גם מעלה באופן משמעותי את המכירות.