הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לשטוף את הבית לפסח?

    אם הגעתם לקרוא את הכתבה 'איך לשטוף את הבית לפסח' כנראה שאתם ממש נואשים, סלחו לנו. בכל אופן, במאמר הבא נסביר איך לנקות את הבית לפסח, או יותר נכון, איך לבצע שטיפה יסודית של הרצפה.

    putz-bucket-1290951_960_720

    איך לשטוף את הבית לפסח?

    שלב ראשון – נקו את האזור שאתם רוצים לשטוף. לא מדובר על פעולה כפולה אלא בשביל שהמים לא יתלכלכו כל כך מהר חשוב מאוד לנקות את הרצפה מאבק, לכלוך וחפצים באמצעות מטאטא כדי שהמים יזרמו בצורה חלקה וכל מה שנראה בהם הוא רק מים.

    שלב שני – קחו דלי גדול והכניסו אל הדלי את הסמרטוט. הוסיפו אליו מים עד שהם יכסו את הסמרטוט והוסיפו כמות של פקק לנוזל רצפות תוך כדי על מנת שהם יתערבבו היטב.

    שלב שלישי – הוציאו את הסמרטוט ווהניחו אותו בצורה מסודרת על המגב. ניתן גם לשפוך חלק מהמים כשמדובר על שטיפה של אזורים נרחבים. החלו לקרצף את הרצפה עם הסמרטוט כדי להגיע לכל המקומות.

    שלב רביעי – כשראיתם שסיימתם הכל, תתחילו לגרוף את המים למקות שאליו הם יכולים להתנקז. אל מחוץ לבית או לתעלת הדוש.

    שלב חמישי – השתמשו בסמרטוט ביש על מנת לנגב את המים שנותרו כדי שהם יתייבשו יותר מהר וכדי שלא יהיו סימנים.

    הכתבה מדברת על ניקיון של בית אבל כמובן שאפשר לנקות כך כל מקום וגם את המשרד.

    זה הכל!

    תגיות: