הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לשמור זיכרונות מתקופת ההריון?

    תקופת ההריון היא תקופה מיוחדת שזוכות לחוות אותה רק נשים. הגברים מנסים להראות שהם שותפים ושהם דואגים אבל בסופו של דבר, שמי שסוחב את הילד במשך 9 חודשים הוא את ואת בטח רוצה לשמוע טיפים ולדעת איך לשמור זיכרונות מתקופת ההריון, אחרת לא היית נכנסת למאמר הזה.

    איך לשמור זיכרונות מתקופת ההריון?

    מצלמה – בתור התחלה, אין דבר שאומר זיכרונות מתקופת ההריון יותר מאשר תמונות. תמונות שלך כשהבטן עוד לא נראית לעין ותמונות שהבטן גדולה יותר ועד תמונות שבהם את שוכבת על הספה ולא יכולה לזוז מטר. חשוב שתהיה מצלמה תמיד איתך כי אי אפשר לדעת מתי יתחשק לך להצטלם או איזו תמונה טבעית בעלך יתפוס ברגע המתאים.

    צילום הריון – אפשר גם ללכת לצילום הריון כמובן, נשים רבות הולכות לצילום הריון כדי לשמור זיכרונות וגם בכדי לעבור חוויה מיוחדת במינה, לבד או עם הבעל ואפילו עם הילדים שכבר יש, אם יש. בסוף הצילומים תקבלי אלבום תמונות או תמונות דיגטליות שיישמרו לעולמי עולמים.

    זיכרונות מתקופת ההריון
    תמונה שצולמה על ידי גבית ינאי – צלמת הריון

    יומן – הכיני יומן ממש כמו שהיית בכיתה ד', רשמי כל מחשבה שעולה לך לראש בתקופת ההריון, רשמי את התקוות שלך ואת החלומות שלך, רשמי רעיונות שיש לך לעתיד ואפשר גם לרשום כל מיני דברים מוזרים שפתאום בא לך לאכול, יום יבוא ותקראי את היומן ויעלה לך חיוך.

    בגדים ואביזרים – יש לא מעט דברים שנקשרים עם תקופת ההריון, אחד מהם זה בגד שלבשת הרבה באותה תקופה כי שאר הבגדים לא היו במידה שלך. יכול להיות שהיה זה דווקא ספר שמאוד אהבת והוא מעלה לך קונטציה מאותה תקופה. שמרי את כל הדברים האלה והניחי אותם בבוידעם כדי שיום אחד תוכלי לפתוח ולהעלות זכרונות. מה גם שאולי תצטרכי אותם יום אחד.

    תיעוד – יש כמה רגעים מיוחדים במינם בתקופת ההריון ששווה לתעד, ואנחנו לא מדברים על סתם תמונות יפות אלא תיעודים של ארועים משמעותיים. הרגע בו את מודיעה לבעלך שאת בהריון או הפגישה עם ההורים בפעם הראשונה אחרי הבשורה, אפשר לצלם את כל אלו בסרטון וידאו ולשמור אותו בצורה יצירתית שתעלה חיוך כל פעם מחדש. כמובן שלתעד את הלידה אפשר גם, אבל צריך לדעת לשים גם את הגבול.