הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לשמור על האופניים בבית?

    תופעת הגניבות של האופניים קיימת כבר הרבה שנים, אבל בזמן שהאופניים הופכים ליקרים יותר ויותר בזכות הטרנד של האופניים החשמליים, עדיין אנשים לא מקפידים יותר על שמירת האופניים שלהם. עם זאת, יש פתרונות טובים לשמירה על אופניים מפני גניבות וגם מפני נזקים של מזג אוויר או מכות, אבל מה שאתם צריכים לעשות הוא בסך הכל לשאול 'איך לשמור על האופניים?' – הנה הרעיון שלנו.

    MichaelGaida / Pixabay
    MichaelGaida / Pixabay

    מתקני חניה לאופניים

    מתקני הקשירה המוכרים לכל נועדו בדרך כלל למקומות ציבוריים, בנייני עסקים או מוסדות ציבור אבל אתם יכולים גם לקנות אותם לצורך הפרטי שלכם או לפחות לבניין שבו אתם גרים. אם יש לכם כמה שכנים שגרים בבניין ויש להם אופניים והם במילא מפריעים לדיירים האחרים בצורה שבה הם קושרים אותם בחוץ, קניה של מתקני חניה לאופניים יכולה לעשות רק טוב. מתקני חניה לאופניים יכולים לעלות 200 שקלים וכולים לעלות 900 שקלים ואפילו יותר אם יש כמה זוגות אופניים שאפשר לקשור אליהם, אבל זה עדיף מאשר כלום.

    מתקני תליה לאופניים

    הפיתרון הטוב ביותר שאנחנו יכולים להציע הוא מתקני תליה לאופניים, למה זה הפיתרון הטוב ביותר? כי בעוד שמתקני חניה לאופניים או "מתקני קשירה" יכולים להיות נחמדים, הם עדיין חשופים בחוץ לעיני כל ואם מישהו ממש רוצה לגנוב אותם הוא יינפץ את השרשרת, חזקה ככל שתהיה. עם זאת, לפרוץ לבית שלכם כדי לגנוב אופניים זו משימה שאנשים לא יקחו על עצמם, קודם כל כי הם לא רואים את האופניים שבתוך הבית, דבר שני כי זה מסוכן הרבה יותר ואנשים שגונבים אופניים בדרך כלל הולכים על המטרות הקלות. מתקני תליה לאופניים לא עולים הרבה כסף, בדרך כלל בין 150 ל-400 שקלים וזה מחיר הוגן שיחסוך לכם הרבה שקלים נוספים מאשר גניבה.

    תגיות: