הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לשמור על סביבה נקייה?

    כל אחד מאתנו רוצה לשמור על הסביבה שלו כמה שיותר נקייה ונעימה

    כשאנחנו מדברים על שמירה על סביבה נקייה, הכוונה שלנו היא לא בהכרח לניקיון היום יומי של הבית שלכם או של מקום העבודה שלכם. סביבה נקייה מתייחסת להרבה יותר מאשר הבית שלנו והאבק שמצטבר במרחבים שונים בו. הכוונה בסביבה נקייה היא, בראש ובראשונה, שמירה על איכות הסביבה, צמצום הנזק הסביבתי שאנחנו גורמים בחיי היום יום שלנו לסביבה שלנו, והיכולת שלנו להפוך את העולם כולו למקום נקי יותר, דרך חלקת האלוהים הקטנה שלנו. חשוב מאוד להבין כיצד לעשות זאת – וכעת נכיר כמה מפתחות לכך.

    איך לשמור על סביבה נקייה? כמה מפתחות שחשוב לקיים בחיי היום יום שלכם

    • צמצום הזמן על הכביש – אחד הגורמים המזהמים ביותר את הסביבה שלנו הוא רכבים פרטיים, בדגש על מרחבים עירוניים. לכן, צמצום הזמן שאנחנו מבלים על הכביש הוא דרך קריטית לשמירה על ניקיון הסביבה שלנו, והדרך הנכונה לעשות זאת היא הימנעות משימוש ברכב האישי בזמני עומס ובמרכזי הערים, הסתמכות על תחבורה ציבורית, ומעבר לדגמי רכבים היברידיים ואקולוגיים יותר.
    • מחזור פסולת – אחד הדברים החשובים ביותר בשמירה על סביבה נקייה הוא מיחזור פסולת. הסיבה לחשיבות המחזור היא היכולת שלנו, באמצעותו, לצמצם את הניצול של משאבי הסביבה הטבעיים שלנו. משום כך, בין אם מדובר במקום עבודה ובין אם בבית שלכם – הקפידו על הפרדת פסולת ועל מיחזור פסולת באופן קבוע.
    • התנהלות נכונה בטבע – כשאתם יוצאים לטיול בשטח פתוח, חשוב מאוד שלא ללכלך ולזהם. בין אם מדובר בטיול שלכם במדבר או ביער, ובין אם מדובר בביקור שלכם בחוף הים – אל תשאירו לכלוך ופסולת, וכך לא תגרמו לזיהום הסביבה ולנזק שיכול להיגרם למרקם החיים בה.

    הקפידו על אורח חיים נכון ואחראי – ושמרו על הסביבה שלכם נקייה ואקולוגית

    כשכל אחד מאתנו יתנהג בצורה אחראית בכל מה שנוגע לפסולת שאנחנו משאירים ולזיהום שלו אנחנו גורמים, אנחנו נוכל לחיות בעולם נקי יותר – ולהשאיר סביבה נקייה ובריאה יותר גם לדורות הבאים אחרינו.