הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לשמור על קשר דיגיטלי עם הלקוחות באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי?

    ניר מרקו
    | 11 באוקטובר 2018 |

    כל עסק חייב לפרסם עצמו על מנת לקדם את פעילויותיו וענייניו השונים. אחת הדרכים לפרסום היא באמצעות הפצת כרטיסי ביקור המספקים מידע בסיסי וממוקד. אם בעבר כרטיסי הביקור היו מנייר, היום משתמשים רבות גם ובעיקר בכרטיסי ביקור דיגיטליים. אלו מופצים בקלות רבה באינטרנט באמצעות טלפונים חכמים, טאבלטים, מחשבים ועוד. מטרות הפרסום היא, בראש וראשונה לרכוש לקוחות נוספים שיגדילו את כמות המכירות של העסק. אבל היא נועדה גם לאיתור ספקים, ליחסי ציבור ולמטרות נוספות. באמצעות כרטיסי ביקור דיגיטליים מעוצבים ניתן להגיע לנמענים רבים במהירות הבזק והאפקט הוא, לרוב, מיידי.

    על היתרונות של כרטיס הביקור הדיגיטלי

    יש לכרטיס ביקור דיגיטלי יתרונות רבים וחשובים. פרטים המוזנים בו נשמרים כל העת. ניתן לעצב אותו בהתאמה אישית לעסק, לבעל העסק, למנהלים, לבעלי תפקידים בכירים, לאנשי מכירות ועוד. הוא ניתן לעדכון במהירות ובקלות. כך, בעת שינוי כתובת, בעת החלפת בעלי תפקידים או כאשר עולה הצורך לערוך שינויים אחרים. ניתן לנווט בקלות באמצעותו אל העסק. יצירת קשר ושמירה עליו עם לקוח נעשית בקלות עם לחיצת כפתור אחת שמתחילה את השיחה. קיימת אופציה ליצירת אפליקציה ייחודית שתפקידה הוא לשלוח אותו בתום כל שיחה עם לקוח או אדם חשוב אחר. האפליקציה יודעת לזהות אם כרטיס הביקור נשלח דיגיטלית בעבר לאותו אדם, ובמידה ולא, היא תשלח אותו בצירוף הודעה מותאמת מראש אותה בוחר בעל הכרטיס.

    פיצ'רים שניתן לעשות באמצעותו

    ניתן לצרף לכרטיס ביקור דיגיטלי מידע חשוב נוסף. ניתן לשלוח גלריית תמונות, המלצות ומסמכים חיוניים הנדרשים בשלבי היכרות ראשוניים וכדומה. ניתן לשלוח עיצוב מתוך חבילה קיימת על פי בחירה אבל ניתן לשלוח עיצוב המותאם אישית לבעל כרטיס הביקור. במידה והקשר עם הלקוח נמשך אז אפשר לשלוח לו חומר נוסף אותו הוא מבקש, דוגמת: דפי נחיתה, מפרט מוצרים, דרכי התקשרות וחומר רלוונטי אחר בהתאם לצורך. כל אחד המצוי בידי לקוח יכול להיות מועבר על ידו הלאה למתעניינים נוספים והדבר תורם לפרסום העסק. שיטת ההפצה הזאת מבטלת את הצורך בשימוש בנייר בדרך לשמירה על איכות הסביבה.

    תהליך יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי הינו קצר, יחסית. יש צורך לפנות לחברה המתמחה בתחום ולהציג את הבקשה. לאחר סיכום הנושאים הכספיים יתבקש בעל הכרטיס למלא פרטים. בעת עיצובו נלקחים בחשבון פרמטרים שונים וביניהם מקצוע בעל הכרטיס. עיצוב כרטיס ביקור לעורך דין יהיה שונה מאחד שמעוצב עבור חנות ילדים למשל. השוני יהיה ברקע, בצבעים, בצורת האותיות ועוד. לאחר אישור הסקיצה המוצעת על ידי מעצבי החברה תסתיים מלאכת ייצור הכרטיס והוא יועבר לשימוש הלקוח. כל התהליך נעשה באמצעות האינטרנט וללא קושי רב מדי. מומלץ לקבל שירות ממומחים בעלי מוניטין בתחום, שכן, הרושם הראשוני שיוצר כרטיס ביקור דיגיטלי הוא רב.