הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לשמור על תחזוקת בניין מגורים?

    שמירה על תחזוקת הבניין זו משימה שכל דיירי הבניין רוצים שהיא תבוצע, אבל אף אחד לא רוצה להיות זה שאחראי לעשות אותה. בדרך כלל ממנים ועד בית שיעשה את העבודה או במקרים אחרים מעסיקים חברת ניהול ועד בית ותחזוקה של בנייני מגורים. אבל במקרה ואתם רוצים לחפש כמה טיפים לשמירה על תחזוקת הבניין יכול להיות שאנחנו יכולים לעזור בכך.

    bogitw / Pixabay

    איך מתחזקים בניין?

    ניקיון – ראשית כל, חשוב לשמור על הניקיון בבניין. יש לכך השפעות מבחינת המראה של הבניין ויש לכך השפעות בריאותיות – פיזיות ונפשיות. על מנת לשמור על ניקיון הבניין אפשר לשכור את שירותיה של חברת ניקיון שתבצע את הניקיון עבורכם. הניקיון לא מסתכם רק בקומת הכניסה ובחדרי המדרגות, אלא בכל מקום ומקום שהוא נחלת הכלל כולל המקלט של הבניין, הגינה ועוד…

    רצפה – הרצפה צריכה להיות לא רק נקיה אלא גם תקינה. לא רוצים לראות בלטות בולטות או שברים שעלולים לפגוע באנשים ולגרום להם ליפול. במקרה שיש כזה דבר צריך להחליף את הבלטות מבלי לפגוע במראה החזותי. במידה והמצב של הבלטות גרוע מאוד אפשר לחשוב על החלפת כל הבלטות באותו אזור ולשפץ את הקומה. זה אמנם הוצאה כספית אבל זה ישתלם בטווח הארוך.

    עוד דרך לשדרג את הבניין שלכם הוא להשקיע בפוליש שייתן לרצפה שלכם מראה נקי ואף יספק שכבת הנקה מפני לכלוך ומפני נזקים.

    חשמל – נורה לא עובדת יותר? אל תתנו לזה להישאר כך. לטובת שאר דיירי הבניין צריך לדאוג שמישהו יחליף את הנורה השרופה בנורה תקינה כדי שדיירי הבניין יוכל ליהנות. בית המנורה לא שם בשביל הכיף אלא בשביל השימוש ואם כל אחד יצפה שהשני יעשה זאת זה לא יקרה לעולם.

    מעלית – אם יש בעיות במעלית או שיש חשש לבעיה, יש להתקשר למומחים כדי שיטפלו בבעיה. לא צריך לחכות יותר מדי. עדיף לבדוק ולהיות בטוחים שהכל בסדר מאשר לחכות שהמעלית לא תעבוד יום אחד או גרוע מכך.

    שיפוץ ושיפור – לפעמים אפשר לשפץ את האזור של הבניין שלכם בצורה קצת יותר משמעותית. התקנת פרגולות או בניית דק למטרות מסוימות זה רעיון נחמד כדי לתת לבניין שלכם ערך מוסף ולשפר את השהייה של הדיירים במקום.

    תגיות: