הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לשמור על תחזוקת הבניין?

    עבור דיירי הבניין המשותף מלאכת תחזוקת הבניין היא לא משימה פשוטה. לכולם יש חיים, עבודה ומשפחה ופינוי זמן לעבודות הבניין עלול להיות בעייתי יותר ממה שזה נדמה ולכן לא כולם יכולים לשמור על תחזוקת הבניין ולשם כך ממנים ועד בית שיפנה לכל הגורמים השונים וביניהם חברה המספקת שירותי ניקיון, גנן, חשמלאי ועוד… במשך השנים ועד הבית היה אחראי לכל העבודות הכלולות בכך אך כיום יש אופציות טובות יותר.

    מה צריך לעשות כדי לתחזק את הבניין

    מלאכת תחזוקת הבניין כוללת הרבה מאוד משימות. ביניהן:

    מדרגות ומסדרונות – עבודות הניקיון הכרוכות בתחזוקת הבניין מכסות את החלקים בבניין בהם כל הדיירים משתמשים. בעיקר מדובר במדרגות ובמסדרונות, זה כולל ריקון פחים, ניקיון לכלוך ושטיפה באופן קבוע.

    גינה וחצר – במידה ויש בניין גינה או חצר יש צורך בעבודות ניקיון ובנוסף לכך בעבודות גינון שישמרו על מראה יפה, יעשו רושם טוב, חוויה טובה יותר לישיבה בחוץ וכמובן שמירה על הניקיון ועל הגינה בריאה.

    תחזוקת חשמל – במקרים רבים קורה שמנורת חשמל לא עובד פתאום מהסיבה שהיא נשרפה או מכל סיבה אחרת. מישהו צריך להחליף אותה, באותה מידה כל תקלה של חשמל אחרת יש מישהו שיצטרך לבצע את העבודה והדברים הקטנים בדרך כלל נגררים למשך הרבה זמן אך ההשפעה שלהם עלולה להפריע ביום יום.

    מעלית – תקלות של מעלית צריכות להיפתר בהקדם האפשרי על ידי אדם מומחה.

    ועוד…

    תחזוקת הבניין

    מה עושים במצב כזה?

    יש 2 אפשרויות עיקריות, או שועד הבית יפתור את הבעיות האלו בעצמו, ידאג להתקשר לחברות ולאנשי המקצוע השונים לכל בעיה כולל יצירת קשר עם חברת ניקיון על מנת לשמור על ניקיון הבניין או העסקת עובד ניקיון, או האפשרות השניה והעדיפה יותר היא פניה לחברת תחזוקה המספקת שירותי ניהול ועד בית. חברות מהסוג הזה בדרך כלל כוללות בתוכן את כל מה שצריך החל מאנשי מקצוע, חשמאלים, מתקני מעליות, עובדי ניקיון ועוד… בצורה זאת ניתן לרכז את כל העבודה אצל גוף אחד שגם יהיה אחראי על גביית הכספים ויחסוך את התיווך של ניהול ועד הבית ויתן שקט לדיירים כך שכל אחד יוכל להמשיך בחייו בידיעה שיש מישהו שדואג לתחזק את הבניין שלו.

    תגיות: