הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לשפר את מצב הרוח תוך דקות בודדות?

    מישהו עיצבן אתכם או העציב אתכם היום ואתם רוצים פיתרון קסם או אולי פיתרון מדעי שיגרום למוח שלכם להפריש חומרים שיגרמו לכם להיות שמחים יותר? ובכן, זה בהחלט אפשרי. בעיקרון, מה שאתם צריכים זה לשכוח מאותו דבר מבאס ולהתרכז בדברים אחרים, אבל הנה כמה טיפים מפורטים יותר שיעזרו לכם לשפר את מצב הרוח בתוך דקות בודדות.

    beautiful-71493_960_720

    לבשו את הבגדים הטובים ביותר שלכם

    לפעמים אנחנו נעשים עצובים בלי שום סיבה, אולי אנחנו סתם מרגישים קצת מדוכדכים כי משהו לא הלך לנו כמו שצריך ואנחנו מרגישים קצת רע עם עצמנו. דרך טובה לעשות זאת היא להיראות במיטבכם כאילו אתם הולכים עכשיו למסיבה או לארוחת ערב חגיגית. לכו להתקלח, שימו בושם, לבשו את הבגדים היפים שלכם, לא אלו של היום יום אלא המיוחדים, ואתם כבר תרגישו מיוחדים אחרי זה. לא צריך סיבה מיוחדת, אבל אולי אחרי שתעשו את זה יתחשק לכם לעשות משהו מיוחד וזה גם טוב.

    עשו משהו שדחיתם הרבה זמן

    לפעמים שדוחים משהו הוא נשאר במוח שלנו גם אם לא במודע. עשו הפסקה מהכלום שאתם עושים ועשו מה שדחיתם, זה יכול להיות משהו פשוט כמו לנקות את החדר, לסדר את האפליקציות בטלפון או אולי לצאת לריצה קלה שכבר רציתם לעשות הרבה זמן אבל התעצלתם. בדרך כלל שאתם עושים משהו שדחיתם הרבה זמן תהיה לכם הרגשת סיפוק טובה אחר כך.

    התאמנו על חיוך

    חיוך, בין אם הוא אמיתי ובין אם הוא מאולץ משדר תחושה טובה לגוף דרך המוח. עמדו מול מראה או מול מצלמה קדמית והחלו לחייך לעצמכם, אפשר אפילו לצלם כמה תמונות אבל שימו לב שאם תשאירו את התמונות שם אנשים עלולים למצוא את התמונות ולא להבין מה עבר עליכם, לא שיש בזה משהו רע.

    התקשרו להורים שלכם (או למישהו שאתם אוהבים)

    זו לא חייבת להיות שיחה ארוכה ומשמעותית. רק להתקשר לשאול מה שלומם, לדבר על משהו פשוט או על היום שלכם או שלהם וזה יעשה טוב לא רק לכם, אלא גם להם. דרך טובה יותר היא להתקשר להודות למישהו על משהו שהוא עשה לכם שלא באמת יצא לכם להראות לו הערכה, זה חשוב ושניכם תרגישו טוב אחר כך.

    צאו מהאינטרנט

    כן, מיד אחרי שתסיימו לקרוא את הכתבה הזאת פשוט קומו צאו מהאינטרנט, הזיזו את עיניכם ממסך המחשב או ממסך הטלפון, תסתכלו מסביבכם, תסתכלו על הנוף של השמיים, הציפורים, האנשים ההולכים ברחוב, הדברים הפשוטים של החיים שאנחנו לא מקדישים את הזמן לתת להם תשומת לב רבה. גם אם תעשו את זה לזמן קצר של 5 דקות, יש לכך השפעה חיובית רבה. בהצלחה!