הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לתכנן חופשה משפחתית באפריקה?

    ניר מרקו
    | 27 בספטמבר 2020 |

    אפריקה מציתה את הדמיון: בעלי חיים, נופים מהפנטים, תרבות מרתקת, אוכל אקזוטי, חופים מרהיבים ומשפחות רבות משתוקקות לקחת פסק זמן מהשגרה ולצאת להרפתקה באפריקה המדהימה.
    חשוב מאוד להיערך לחופשה משפחתית ביבשת, כי המרחקים ממקום למקום ארוכים ולעיתים יש להזמין מראש מקומות לינה וכרטיסים לפארקים והשמורות, כדאי גם לשריין מדריכים דוברי עברית שיוכלו לספר לכם על ההיסטוריה והמנטליות ולהפגיש אתכם עם המקומיים וללוות אתכם לכל אורך דרך.

    לפניכם צ'ק ליסט שיעזור לכם לתכנן נופש משפחתי ביעדים המבוקשים לטיול באפריקה:

    כרטיסי טיסה

    כדאי לתכנן מראש את החופשה ולהחליט באילו יעדים תרצו לבקר על מנת להבין אילו כרטיסים יש להזמין – טיסות ישירות ליעדים מרכזיים ומשם אם לשכור רכב או לקחת טיסות פנים. טיסות ישירות מישראל יש לרוב ליוהנסבורג, זנזיבר, אדיס אבבה וכדאי להשוות מחירים ולהחליט האם לבחור בטיסה ישירה או זול יותר לבצע טיסות עם עצירות ביניים וכמובן שגם לנוחות יש כאן משקל מבחינת משך הטיסה ומשך העצירה בכל אחד מהיעדים. 

    דרכי הנסיעה באפריקה

    יש מגוון דרכים להתנייד באפריקה כאשר הדרכים עשויות להיות בחלק מדרך משובשות ולכן, יתכן שתזדקקו לג'יפ או לרכבי ספארי. החליטו האם לשכור נהג או לנהוג בעצמכם. בכל מקרה, חשוב לדעת שנסיעה היא בצד שמאל. יש אפשרות גם להזמין מוניות וחשוב לברר מהם החוקים של כל אחד מיעדי אפריקה לגבי חנייה ולהוריד מראש מפות על מנת לבצע את הניווט בדרך המוצלחת ביותר. מומלץ לברר מראש גם מהן המגבלות ביעדים השונים על מהירות ובאילו דרכים בדרכי עפר לעומת כבישים. 

    היכן ישנים?

    יש מי שמשלבים בין נסיעה ללינה ושוכרים קרוואן שמהווה פתרון נהדר למשפחות בעוד אחרים מעדיפים להתארח במלונות או באתרי אירוח אחרים. ביעדים שונים באפריקה ניתן למצוא מגוון רחב של אופציות לינה מריזורטים יוקרתיים כמו למשל בזנזיבר עם בונגלו, בקתות ווילות הכוללות גם בריכה פרטית, נוף לים ואפילו באטלר פרטי ועד אתרי אירוח צנועים בחוות בשמורות וכדומה. בדקו מה כולל האירוח מבחינת חיבור לחשמל, מיזוג אוויר או מאורר, מטבחון מצויד וכדומה לפי התקציב, הרכב האורחים והיעד המועדף. 

    מה רואים במלך טיול באפריקה?

    טיול לאפריקה יכולה להיות במגוון קונספטים מחופש מפנקת בריזורט מפואר דרך טיול ספארי מרתק וגדוש אקשן במפגש עם בעלי החיים משוחררים בחיק הטבע ועד טיול עם טראקים והליכה ארוכה, טיפוס הרים וכדומה. ניתן לשלב בין מגוון סגנונות וכדאי לבדוק אילו אטרקציות אסור לפספס בכל יעד והאם יש להזמין מראש כרטיסים, מהם התנאים של ביטול או שינוי וכללי ההתנהגות בכל אחת מהאטרקציות. 

    הטיימינג הנכון

    חופשה באפריקה מושפעת גם מתנאי מזג האוויר שיכולים להשתנות בקיצוניות מיעד ליעד במהלך השנה ואפילו באותו היום וכדאי לברר מהי העונה הרטובה ומהי העונה היבשה ולבחור את המועד הנכון שיתאים לכם אך גם שתוכלו ליהנות בו מתנאי מזג אוויר נוחים לטיולים ואטרקציות בחיק הטבע, מהחופים וכדומה וכדאי גם לארוז מראש כל מה שדרוש להצלחת החופשה – ביגוד שמתאים לעונה, נעלי הליכה נוחות, תרופות ולא לשכוח גם ביטוח, חבילת גלישה ושיחות.

    למה לנסוע לבד כשיש חבר שדואגת להכל?

    שוברים את הראש איך לתכנן טיול מנצח באפריקה? כאן נכנסת לתמונה חברה המארגנת טיולים וחופשות לאפריקה בהתאמה אישית לפי התקציב, המועדים והרצונות של המשתתפים ותוכל להדריך וללוות אתכם ולתפור עבורכם חופשה מושלמת ביבשת בין אם אתם מעוניינים בחופשת בטן-גב או בטיול ספארי מלהיב ומרגש. תנו למומחים לסייע לכם בתכנון!